• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Minja

Om de köper upp de som de andra "ratat" så skulle det ju inte finnas lika grejer som det finns på andra ställen.. En tröja som jag köpte där hade en kompis hittat i stockholm på någon affär
    Tror nog att de köper av samma grossoster som andra men efter som de sällan säljer typ 1 tröja och sedan går kunden ut som på tex HM så kännar de in de i det stora hela på kunden som köper mycket när de åker dit..

• himla

Ang mjukt babygym så fick jag ett till dottern av svärmor som var i ullared förra fredagen...

Från Jollybaby i ljusblått, 189:- !

• Rettis

Minja:
    Ni skulle ju ta bussen, skrev du innan ni åkte!! Hur gick det??! Blev bussen full, eller hade ni klarat er med "lilla" bilen??!

Jag längtar dit igen!!!

• Tingilya

Vi var där i Onsdags, ska dit den 23:e igen

Blev lite besviken på babyavd dock..de flesta bodysarna har så konstig kvalité.När man anv dem ett tag blir de som hösäckar...

• Minja

Rettis: Vi tog bussen och det var det bästa, satt skönt, jag sov nästan hela vägen ner och vi satt alla bra och hade svängrum för att kunna vila inför shoppingen.
    Vi hade nog klarat oss på lilla bilen men det hade nog varit med nöd och näppe, hade 4 stora gekås påsar(väskorna man kunde köpa för 45 kr) och sedan lite små kassar med skor.
    Men vi hade suttit som sniglar och knappast kunnat sova..
    Men det bästa var att vi åkte ca 87 mil t&r 8en avstickare till borås ochså för att kolla knalleland) för en kostnad av 900 kr/2 par så det var väl ungefär vad det kostade för er när ni bilade ner med V70`n??

• Fahlvik

Smurfan: Mjuka babygym fanns där igår, nära kassorna, ihop med sulkys och åkpåsar mm. Mycket folk men inte olidligt och mycket köpvärt ;o)

• SiLiOs

Hur mycket folk tror ni det är en lördag, 18e november?

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • Rettis

Minja:
    Jo, det var ungefär samma summa, vi betalade 800:- i bensin!! Det var ju jättebra för er att ni kunde vila!! Det är faktiskt lite jobbigt när man sitter "trångt" som vi gjorde!! Men det är det ju värt!!!!
    Längtar till nästa gång som antagligen blir i vår någon gång!! Vi brukar försöka komma iväg vår och höst!!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden