• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Alvinbus

"Snuttarna" från Gekås är helt klart de bästa. De blir bara mjukare och mysigare ju mer man använder dem.

Mamma till världens bästa Alvin
  • Aprilbaby

någon som har en bild på åkpåsen från gekås???

Lycklig & Stolt mamma till Melvin 060429
  • LiseZ

Måste bara fråga er som är experter på Ullared....
    Köpte denna snuttefilt till min son när han var nyfödd... Sen så har vi naturligtvis tappat bort den...
    Jag undrar om ni som har varit där nyligen har sett en sån snuttefilt. Min mamma ska nämligen dit nästa vecka.....
    Tack för hjälpen.... / Liselott

• Lallamen

Oj, vad jag handlade igår. Åtta timmar i buss ner, åtta timmar intensiv shopping och åtta timmar hem igen. Jag hade behövt en hel del tid till men jag vet å andra sidan inte om pengarna räckt så mycket längre Slutade på den nätta summan av 10400 kr *gulp* Å andra sidan hittade jag otroligt mycket av det jag behövde.
    Barnkläder (strl 80/86 , 98/100/104, 110/116 och 128/130:
    2 overaller
    1 skidset
    1 par överdragsbyxor
    2 täckjackor
    18 tröjor, skjortor eller långärmade bodys
    8 byxor
    baddräkt och blöjbadbyxa
    4 tomtedresser
    6 pyjamasar
    18 vantar och handskar (dagisvantar, skidhandskar och regnvantar)
    35 trosor/kalsonger
    30 par strumpor
    5 strumpbyxor

Till maken:
    1 par byxor
    1 kavaj
    5 skjortor
    1 slips
    40 par strumpor

Till mig själv:
    3 par byxor
    3 kjolar
    5 Bh
    2 par stayups
    15 par tunnstrumpbyxor
    4 par leggings
    4 par tights
    15 sockar
    4 spaghettilinnen
    1 kofta
    2 pyjamasar
    6 par vantar/handskar
    1 mössa
    1 ullkappa
    1 täckjacka

5 påslakanset
    1 sängtopp för dubbelsäng
    2 badlakan
    2 spelande pottor
    1 scrapbookset
    10 sällskapsspel
    2 banankartonger fyllda med presentgrejor till barnkalas framöver, t.ex. pysselböcker, bionicles, transformers, pärlset, bilar, spindelmangrejor, pysselset, dinosaurier, walkie talkies osv.
    2 stora Fisher Priceset, tågbana, riddarset och käpphäst
    glitterlim, ballonger, kuvert, klister och limstift, magneter, ugnsduk, servetter, julgransprydnader, tärnljus, reservdelslampor till alla olika ljusstakar och adventsbelysningar,tre förvaringsbagar, massvis fryspåsar, klädvårdsrullar, skurdukar, badskum, microdukar och lite godis

Hann överhuvudtaget inte gå ner på elektronikavdelningen den här gången. Jag hade gärna lagt lite mer tid på hygien och julgrejorna också. Men nöjd är jag absolut och barnen hade rena julafton i morse när de provade alla kläder.

• LiseZ

Godmorgon på er....
    Undrar om det är nån här som vet vad solskyddsdräkten kostar & i vilka strl den finns i?
    Tack på förhand....

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden