• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • cast77

finns inga amningsrum vilket är synd. finns träbänkar utan ryggstöd och fikahörnor där det finns stolar....Allt går bara man vill jag har ammat på alla konstiga ställen där inne!

• Ida1979

stinamaria: Va bra att den låter bra och priset lät inte helt fel heller! Då ska jag hålla ögonen öppna. Tack tack!!

• Jenny m Benjamin

izza29: ingen kundvagn med babysits, ta hellre med en bärsjal för att kunna bära bekvämt och eventuellt ett eget babyskydd att sätta i kundvagnen för extra avlastning. Och placera två kundkorgar under vagnen för att få extra utrymme att lägga prylar i.

• stinamaria

Ida1979: Den finns vid gardinerna borta vid kassorna. Jag ska dit i morgon och om jag kommer ihåg kan jag kolla vad den kostar om du vill.

• 9Kärleken6

Jo vi var där i veckan som var med vår 2.5 månaders tjej och vi hade varsin vagn, sambon och jag, och i hans vagn så satt dottern i sin bilbarnstol. Funkade bra. Tanterna blev förtjusta! Finns som sagt ¨små träbänkar eller fiken att amma på. Men var beredd på att folk inte visar hänsyn utan kan sträcka sig över en när man sitter och ammar, hände mig. Lite respekt kan man väl få? Ang att amma "öppet" så gör det mi inget... Och mkt folk får du räkna med speciellt runt löning men även nu mitt i månadem var det full proppat... Ha så kul! E

Kram

• tottalisa

Min dotter jobbar på GeKås och jag har för mig att hon säger att där finns amningsrum, men man måste be nån i personalen om nyckel. Är inte helt säker dock...

• loveli88

Kan man köpa barnmat på ullared? Är där mycket folk på fredagar? Jag hade tänkt åka dit på fredag!

• SiLiOs

Vad kan man få en vinterjacka för där nere? Tänker till mig själv.
    Och vad ligger priserna på cirka? Finns det ens några snygga?

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden