• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • zvartaliljan

Hej!
    Jag ska dit på tisdag. Finns det något som jag absolut inte bör missa?? Har tänkt handla mycket till min bebis som är 4 månader och en del kläder till mig.

• Lallamen

kattlise: Jag köpte en svart vinterjacka till mig själv. Vanlig täckjacka med avtagbar luva i en modell som sluta ner mot höfterna. Helt vanlig snygg modell som man kan köpa på HM eller liknande. Kostade 189 kr.
    Sedan köpte jag en yllekappa också. Knäkort, lätt figursydd modell som kostade 399 kr. Älskar den verkligen - precis vad jag letat efter länge.

Det finns gott om vinterjackor och jag tippar på att de flesta ligger på runt 200-250 kr (och givetvis kan man ha tur och hitta billigare också på fyndställningar. Själv köpte jag tre kjolar och två par byxor för 150 kronor. Sånt är kul)

• ung83

jag undrar om det finns några fina overaller o jackor o täckbyxor i stl 80??till en tjej...hur mycket kostar de ungefär i sånt fall??..

• Lallamen

loveli88: Mycket folk får du nog tyvärr räkna med. Vad gäller barnmat hann jag aldrig till matavdelningen så jag vet itne vad de har där. Om du menar att äta i affären tror jag inte det finns någonstans. Fikaställena är bara ett gäng bord och stolar och så några olika automater (läsk, kaffe, bullar, frukt, godis och liknande)

• Lalalong

Det är många som frågar efter bilder... har tyvärr inte tagit några sist jag var där (gången innan finns i mitt galleri under "inköp till bebban"). Nu är ju allt uppackat och använt sedan länge .
    Men en sak står här som jag ville ta ett foto på och visa. Det är nog mitt bästa köp sist. 349 kr kostade denna stol.
    Vi har inte kunnat använda den ännu eftersom den är ganska djup. Så vi har en antiloop från IKEA så länge. Men när Klara blir ett par månader till så kommer hon att ha en kanonfin matstol!!
    Ska kanske också säga att den är i trä, verkar väldigt stadig och stabil. "Brickan" är i plast.

barnstolen. ullared

(tryck på bilden för att göra den större)

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
  • Lallamen

ung83: Nu tittade jag inte på just 80 tjej men det finns ju massvis med overaller och vinterset och storlekarna fylls ju på hela tiden. Dotterns overall i strl 100 gav jag 229 kr för, den hon hade förra året kostade 179 minns jag. Set med jacka och byxor till äldste sonen kostade 249 kr och det är ju säkert inte dyrare i alla fall i bebisstorlek

• KarJac

Hej alla Gekåsexperter

Ska åka dit snart och har siktet inställt på nya täcken och kuddar till hela familjen. Finns det bra? Alltså bättre/billigare än IKEA och Jysk?

(¯`°?.¸ ღ Alexander & Elias ღ ¸.?°´¯)
  • sandy85

kattlise: ohh gud ja finns kanon snygga jackor.. min var med luva o päls lite längre figussydd täckjackafr 229:-

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden