• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • thefrog

ung83: jag köpte fleecefodrade regnkläder i stl 80 till min dotter och de kostade 180 kr st. overallerna låg där nånstans med i pris. men det fanns inte så mycket i stl 80 men det ändras säkert från dag till dag.

• Nadjis

Å låter ju kanon med vinterjackor! Vill köpa!! Åker nu på onsdag, hoppas det inte är för överbefolkat, men det finns väl risk för det. Pensionen kommer väl då ?

• bluebride

jag vill också åka dit!!!!!!!!!!!!!

• Rokka Jill
    Nadjis skrev 2006-10-16 09:46:24 följande:
    Å låter ju kanon med vinterjackor! Vill köpa!! Åker nu på onsdag, hoppas det inte är för överbefolkat, men det finns väl risk för det. Pensionen kommer väl då ?
    fyfan... vet inte vilket som e värst... galna fruntimmer eller galna äldra fruntimmer..
  • Nadjis

Rokka Jill, men de gamla tanterna brukar mest vara bland gillekakorna tycker jag Blev påkörd av en förra vintern, hon hade bråttom fram till chokladaskarna så hon körde rakt in i mig så jag ramlade ner i en stor korg med badlakan Hon sa inte ens förlåt

• Nadjis

Någon som varit där nu i dagarna som vet om det fanns mycket tavlor?Min kompis undrar..

• längtarefterbarn

Nadjis
    Var där i fredags och då hade de mkt tavlor och planscher, men det beror ju på vad man vill ha. De brukar alltid ha ganska mycket sånt.

• Rokka Jill
    Nadjis skrev 2006-10-16 09:55:28 följande:
    Rokka Jill, men de gamla tanterna brukar mest vara bland gillekakorna tycker jag Blev påkörd av en förra vintern, hon hade bråttom fram till chokladaskarna så hon körde rakt in i mig så jag ramlade ner i en stor korg med badlakan Hon sa inte ens förlåt
    vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?

uh hade hon gjort så mot mig hade hon fått gratis flyg till afrika *grrr*
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden