• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • nublu

Mystjejen . Åh, jag vill ha en sådan där stationsklocka! Minns inte om det var Samla eller Smajla som köpte en (inte på Ge-Kås iaf) och den var jättesnygg.

Stora problemet blir att gömma påsen med leksaker (läs julklapparna) för ungarna. Hoppas att de somnar i bilen när mamma åker med dem för att hämta mig!

• CamoMillan

Den 27:e bär det av till Ullared! Bussresa! Kul!!!

• Faz

Joo, jag hittade den, men finns det ingen som man kan se artiklarna och priserna och så? ;)

• Faz

Hehe, jag vet att det skulle va otroligt, menmen...hoppades :P Har några st som ska ner nu och skulle vilja beställa några saker med dom men först vill jag veta hur det ser ut :P

• NovasMam

tänkte bara varna alla lite för storlekarna på gekås *smile*.. barn storlekarna iaf!
    min mamma var där i fredags å jag skickade bud att köpa en fleece-overall te bebisen som kommer i januari.. hon köpte en jättefin i vitt mä beiget foder i å för en jättebillig peng men...
    jag tyckte den såg stor ut när jag fick den men tänkte inte så mycke på de.. (de va strl 62 på den).. men nu plockade jag fram den å mätte den med dotterns gamla overall som det är strl 74-80 på.. och gekås-overallen (som det är strl 62 på) är större!!!
    stackars knodden kommer la drunkna i den *garv*...
    så granska gärna strl lite extra e ett tips!! =)

• Nadjis
    Rokka Jill skrev 2006-10-16 10:39:33 följande:
    men pensionen betalas väl först ut den 19:e?jag hade pension ett tag o fick det den 19:e--
    låter ju bra!
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden