• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Missnööjd

En fråga som säkert ställts tusen ggr, men tråden är lite för lång för att kolla igenom

Säljer de mammakläder, främst byxor? änns onödigt att köpa dyra jeans här hemma, om det finns billigare där nere..

• Bempa
    Missnööjd skrev 2006-10-17 12:45:02 följande:
    En fråga som säkert ställts tusen ggr, men tråden är lite för lång för att kolla igenom Säljer de mammakläder, främst byxor? änns onödigt att köpa dyra jeans här hemma, om det finns billigare där nere..
    Det fanns det när jag var gravid iaf
    Sen vet jag inte om dom var så snygga... Köpte faktiskt inga byxor, men däremot ett par kjolar o tröjor/linnen
  • 3 underverk

hej jag åker till ullared imorgon. Någon som vet om det brukar vara mkt folk då ? Inbillar mig att det inte är så mkt just nu, utan att de flesta kanske väntar till barnbidrag o lön, Stämmer det eller har jag fel

• 3 underverk

hej jag åker till ullared imorgon. Någon som vet om det brukar vara mkt folk då ? Inbillar mig att det inte är så mkt just nu, utan att de flesta kanske väntar till barnbidrag o lön, Stämmer det eller har jag fel

• Niccita

Hær bær det också av imorgon.
    Jag hoppas verkligen inte att det ær før mycket folk

• Majlo

Tycker de senaste gångerna jag varit nere har det varit mycket folk när man än har kommit. Tror inte det spelar någon roll när man åker.  Missnööjd: Jag har köpt ett par jeans de har varit OK för det priset tror de kostade 149kr eller nått, fast nu har de gått sönder i yttersömmen på låret (jag e väl för tjock nu hihihi)

• Lejlej

jag åker nog på torsdag istället... om vi är friska då

• missimi

Ska också ner på torsdag Hoppas att det inte är så mycket folk + att man hittar massa fint

• Bempa
    2002 skrev 2006-10-17 17:21:15 följande:
    Nån som vet om de har mycket Lego? Ta det som det kommer, för det kommer ändå...
    Det skulle jag också vilja veta

O om nån sett Brios stora Bondgård, o pris isf
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden