• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • MinervaSkugga

För kanske tre veckor sedan hade de en jätte-låda med lego i varje fall. Och väldigt billigt såklart

• sofia23

de hade en bondgård,lego kostade 219,men de varierar vad de har inne..

• SandraJ

Köpte ett fischer price leksakståg till lilltjejen, gav 79 kr på GeKås, såg det i söndags på Toys´r´us för 239 kr!!!
    Köpte en barbie till stora tjejen på GeKås för 99 kr, på Rusta fanns samma för 149kr!

Så nu ska vi till Ullared den 25 nov... dumt jag vet... men ack så kul!

• Gustie

Åh vad jag längtar, ska dit på fredag kl 06.00

Jag väntar barn i januari, finns det några leksaker eller liknande man kan köpa till en liten bebis?

• Nadjis

Jippie, imorgon bär det av! Vi åker vid 6 så vi lär vara där vid 8-8.30 ungefär! Hoppas som alla andra att det inte är för lång kö! Helst ingen alls

• soffien

jag ska till ullared på måndag den 30 oktober, tror ni att det är mycket folk så med tanke på att det är första dagen på höstlovet? läste nått om pottor med ljud tidigare i tråden, vad är det för några?

• Gravid18

Nu har jag äntligen vart på Ullared, har köpt klart alla julklappar och allt till hemmet Känns skönt nu när man är klar hehe

• Nadjis

gravid18! Å va roligt! Fanns det mycket på husgeråd och typ prydnadsgrejor?

• Marre

Vi ska oxå dit den 30:e. Insåg efter att vi bestämt datum att det var höstlov och strax efter löning så det lär väl vara massa folk då...!

• Lallamen

Soffien: Det var nog jag som skrev senast om pottor. Det är vanliga pottor i blått eller glittrigt cerise med en liten anka som dekoration. Nere i botten ser man två små metallpluppar och när de blir blöta börjar det spela en glad truddelutt.

(Min dotter Alva 2,5 håller just på att lägga bort blöjan) Hon kissade ett par gånger på pottan i förrgår men tredje gången satt hon jättelänge och inget hände. Rätt var det är reser hon sig upp, blänger på pottan och ryter "Men spela då nån gång ankan...")

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden