• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • mammaNena

dom hade massor av overaller och två delat när jag va där för 3 veckor sen. jag köpte 2 del till mia för 179:- så allt från 150-300:- ligger dom nog på.

Det kan va mycket folk på lördag, men iom att det e i slutet av månaden så (innan lön) så borde det inte..

• lönnemåla

Det var jättemycket folk i lördags, mer än vad det brukar. Vi har en buss som går varje år andra lördagen i oktober och de som var iväg i lördags sa att det var mycket folk!

• Rokka Jill

en annan fördel med de hårda e ju att det e så lätt att ta med sig...

men vad roligt med sån potta.. brukar det uppskattas?

• zvartaliljan

Var där igår Slutsumman gick på 3450:-
    De mjuka babygummen var tyvärr slut så det blev ett hårt från fisher price. Kostade 149:-
    Köpte även en skinnfäll att ha i vagnen. 229:-

De hade en massa overaller i alla möjliga storlekar. Ca 99:- för de flesta.

Men bästa fyndet va nog ändå orange/brun och röd/rosa randiga bodys a´la katvigstil för 29:90 st! Köpte en av varje i tre olika storlekar Superfina! Sen fyndade jag också ett par varma vintertossor för 4.95!

• inka

är det någon som vet om de har ståbrädor inne nu? ska dit i slutet av månaden

• cocacarro

zvartaliljan: du har ingen bild på bodysarna? vilka storlekar fanns de i?

• Lallamen

cocacarro: min orange-bruna ligger i tvättmaskinen just nu annars kunde jag knäppt ett kort. Storlekarna var från 62 till 86 (är jag nästan helt säker på :)

• zvartaliljan
    cocacarro skrev 2006-10-18 17:29:53 följande:
    zvartaliljan: du har ingen bild på bodysarna? vilka storlekar fanns de i?
    Har inte hunnit det än och kameran ligger hemma i kalmar (är i göteborg). Kan fixa det i slutet av veckan. Fans i storlekarna 56-86 tror jag
  • Filurken
    zvartaliljan skrev 2006-10-18 18:01:48 följande:
    cocacarro skrev 2006-10-18 17:29:53 följande: zvartaliljan: du har ingen bild på bodysarna? vilka storlekar fanns de i? Har inte hunnit det än och kameran ligger hemma i kalmar (är i göteborg). Kan fixa det i slutet av veckan. Fans i storlekarna 56-86 tror jag
    Är det denna?

Filurkmamman ♥♥
  • cocacarro

Åh, kunde ni inte sagt att de bara fanns i små storlekar så hade jag sluppit ångeten..jag var där för en månad sen och då fanns det inga såna

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden