• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Noisy

Hej hej!
    Kommer troligtvis åka till gekås imorrn. Så kul!!!
    Tror ni att det kommer att vara mycket folk?

• Lejlej

då ses vi imorrn då allihopa som ska dit imorgon. jag kommer runt 13, och har 2 barn, varav den ena i sjal på ryggen ibland + kompis med ettåring

• Rigmor Mortis

Tror det är ganska lugnt i morgon, vardagarna brukar vara ganska ok (lite beroende på vilken tid man åker iofs), och det är inte precis efter lön heller

• zvartaliljan

Nej den är långärmad och inga blå kanter. Färgerna är mycket mer "skrikande" speciellt den oranga

• Noisy

EKJ76: Det låter bra. Vi får hoppas det är lite folk.

Hoppas ni alla får en bra shoppingtur!

Syns imorrn!

• loveliva
    Jag åker också imorgon !!!! Har med mig man + 2 vilda barn Så ser ni en mamma som springer å jagar en 2-åring så är det nog jag
    Hoppas det inte är jättemycket folk imorgon, kommer nog vara där ungefär när dom öppnar.
    Det ska inhandlas julklappar till barnen !!!

Vet någon om de har Duplo???
  • cocacarro

loveliva: när jag var där köpte jag lego quattro som var ännu större än dublo

• nublu

Tyckte det var dåligt med grejer på leksaksavdelningen. Fast det var inte mkt folk igår iaf.

• MaLevi

Vet någon hur det är med fisher price leksakerna, den ena är en stol och bord som lär ut ABC och musiksånger mycket mera. Den andra är en nalle som har olika ord på olika kroppsdelar trycker man så säger den ordet, lär oxå ut ABC och musiksånger.

• cocacarro

mysan77: Nallen fanns det massor av när jag var där för en månad sen iaf

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden