• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Spegel

Har aldrig lyckats köpa nått som krympt eller inte "hållt måttet" på Gekås.... har bara upplevt bra kvalitet på både dam barn och herr...

• jezzzica

walning baby kläder har jag inte så bra erfarenhet av. De har blivit hål och knappar har ramlat av och så... men fina är de och inte dyra

• loveliva

Var på Gekås idag Hittade en massa julklappar till barnen, bla Micki bondgård, Micki bultbräda, Bamsepussel.
    Köpte även fina bodysar, randiga i klara fina färger!! Kan lägga ut bilder i kväll om någon är intresserad.
    Inte mycket folk, så skönt att gå där å strosa när det är lite folk.

• MaLevi

Cocacarro - Tack för priset låter som en bra affär hoppas de finns kvar när jag kommer

Lönnemåla - Japp. det är den. Priset låter bra det med

• thefrog

jag drog inte i pyamsen efter tvätten men egentligen tycker inte jag att man ska behöva stå och dra i kläderna efter. har jag aldrig behövt göra. och inget har krympt säkert 8-9 cm som denna gjorde.
    ska dit om tre veckor och kommer säkert köpa kläder då med. detta är första gången något blivit såhär. hon sover ju bara i den så det gör inget. ha de bra!

• Noisy

Hej hej!
    Då har man kommit hem från ullared, med massor av roliga saker men 2000 kr fattigare. Men d var det väl värt. =)
    Jag tyckte att det inte fanns så mycket damkläder men jul-avdelningen kompenserade det hela.
    Är ändå mycket nöjd med mina inköp.

• idefix

Någon som har köpt jacka/kappa till sig själv?
    Har ni i så fall lust att visa bild?
    Är så förbaskat nyfiken...

• Multivitamin

tänk om dom hade haft webshopping, så man kan köpa ifrån nätet, hade varit super!!

• Kinga L

Nån om har en bra vägbeskrivning till Ullared från Göteborg?
    Har varit där en gång innan å det var flera år sen...Det e la mot Varberg har jag för mig, men sen då???

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden