• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Bempa
    Dundermamman skrev 2006-10-24 10:58:17 följande:
    Hallå alla Ullaredsfans :D)Jag funderar på att åka och köpa ALLA julklapparna den 29 november! Alltså en onsdag,MEN direkt efter löning!! Tror ni det är så bra idé? Eller alla fans har redan hunnit med sin Ullaredsinköp då?Egenetligen vill jag åka redan runt den 15 november, men min kära mor ska med och hon vill ha med sig novemberlönen och sätta sprätt på!Nästa gång vi kan åka tillsammans är den 11 och 12 december! Då kanske vi har snö och dåligt väglag! Vi har 24 mil enkel resa!
    Hehe, då får du nog räkna med vassa armbågar... Jag skulle heller välja datumen i dec Det kan vara lika dåligt väglag den 29 nov.
    Vi brukar ofta ha otur med väderlaget o vi har över 30 mil enkel resa...
  • Peak

jo kan tänka mig det...trist. Hatar när jul eller påsksakerna är framme!

Vad tror ni om att åka v45 eller 46? En vardag...

• Dundermamman

Okej,det får bli snökedjor på däcken och vägsalt i skuffen och en Ullaredresa i december i stället!
    Tack för ditt svar Bempa!

• Alex26

Jag jobbar vardagar men vi har tänkt att åka lördagen den 18 nov innan löning, vet inte om det är någon skillnad men vi tänker vara där kl 7.00 det gör att vi måste åka kl 04.00... men det får det vara värt... vi är tre som ska turas om att köra, två dit och en hem...

• Rokka Jill
    Alex26 skrev 2006-10-24 11:20:00 följande:
    Jag jobbar vardagar men vi har tänkt att åka lördagen den 18 nov innan löning, vet inte om det är någon skillnad men vi tänker vara där kl 7.00 det gör att vi måste åka kl 04.00... men det får det vara värt... vi är tre som ska turas om att köra, två dit och en hem...
    det lär vara folk som f*n!!!!

lör den 18:e dvs. efter en löning.
    pensionärerna får cash på fredagen då 19:e e en söndag..
    lycka till!
  • Alex26

Ja men SÅ himla stor är inte pensionärsgruppen, det är värre med barnbidragsdag och RIKTIGA löningen... Ioch för sig får väll alla med Soc pengar den 15 om jag inte minns fel från tiden då jag jobbade i butik, men de är väl inte heller så många. Eftersom vi alla jobbar så har vi inget annat val, så vi kör på!

• Peak

ahh blir alldeles förvirrad nu - vet inte när vi ska åka! Jag är ju mammaledig så jag kan ju när som helst, men min mamma som jag ska åka med jobbar ju...men kanske kan byta med någon. Dessutom vill jag skona sonen från Ullared och hans pappa ska nog ta ut en pappadag...men när ska man åka. Nån som kan rekommendera nån dag framöver då det förhoppningsvis inte är kaos!?

Ni som åker norrifrån (eller annan stans ifrån också) har ni varit på Lager 157 i Gällstad? Tänkte om man skulle ta det samtidigt som Ullared?

• kidA

nån som vet om de har scrapbookinggrejer på gekås?

♥♥♥den vackraste stunden i livet var den när du kom♥♥♥
  • thefrog

finns det mattor på ullared? var där för inte så längesen men ska dit igen 8 nov och kommer absolut inte ihåg om det fanns golvmattor. typ såna man har i vardagsrummet. stora mattor.

• Filurken
    kidA skrev 2006-10-24 11:47:00 följande:
    nån som vet om de har scrapbookinggrejer på gekås? ♥♥♥den vackraste stunden i livet var den när du kom♥♥♥
    Jajamensan, det såg jag att de hade!
    Filurkmamman ♥♥
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden