• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • ma mma

åker till ullared imorgon natt.... måste tyvärr ha min dotter på 1år med mig, hmm.. ingen som kan vara banvakt tyvärr...=( Hade ju helst sett att hon stannat hemma... men men...
    Någon som varit där med en 1-åring? hur gick det för er? Jag har självklart tänkt att anpassa mig efter henne, vill hon inte så går vi ut...

Vad finns det för bra leksaker till en 1-åring att köpa där??

• Spegel

ma mma: Vi hade med oss båda barnen i somras. En 2 åring och en 9 månaders. Gick hur bra som helst. Vi var ett sällskap på 4 så vi gick två och två i butiken med ett barn var i vagn och en kundvagn. Funkade galant. Så klart måste man anpassa allt efter barnen precis som överallt annars. Vi övernattade 2 nätter och kombinerade shoppingen med bad och lekparkerna som finns där (finns en jättekul utanför gekås)

• morsgrisen

På tal om kvaliten på barnkläder så får man räkna med att en del krymper. Köpte pyjamasar från walking baby för 39.95 som är jättegoa och mjuka. Vet sen förut att d krymper så jag köpte 98 till flickan som annars har 86/92. Efter en gång i tumlaren passar den henne perfekt. Vet att de inte tål tumling, men har köpt förut och då har de krympt av bara tvätten.

• summer06

va på Ullared igår!! Perfekt dag! Ingen kö ( va där 11.30), kunde gå direkt in å inte kö i kassan! Fick shoppat massor!

Älskar sina pojkar!
  • LiMaLe

Vad kostar MAM napparna inne på Ge-Kås? De från 4 månader och uppåt. Nån som vet

• Lalalong

LiMaLe
    Kollar genast mitt kvitto från i förrgår..

Men Mam Air 2p kostade 36.95 och Mam Ulti Circles (de vanliga men med lite olika motiv.. just dessa var Circles) kostade 29.95 för ett 2p.

Airnapparna har jag för mig kostar bortåt en hundrin på vårt ICA Maxi, så det är ju lite skillnad!

• LiMaLe

Lalalong:Då ska jag buffra nappar när jag ska dit då.

Kastar ut en fråga till....

Finns det Byggare Bob leksaker där??

• Missnööjd

Finns det pärlor till smycket på gekås? Inte sådana där av plast som finns på dagis, utan lite finare, till ordentliga hemmagjorda smycken?

• Lalalong

Jag har lagt upp en mapp i mitt galleri som heter Gekås 31/10 2006.
    Där finns bilder och priser på delar av inköpen
    I klädväg köpte jag, förutom det som finns på bilderna, ett set med jeans och tröja för 70 kr. En pyjamas för 30 kronor. Några par strumpor och strumpbyxor.

Dessutom köpte jag en hel del nappar, nappflaskor, flaskborstar, våtservetter mm mm.

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
  • Dundermamman

Lalalong-> Jättefina kläder du hittade i Ullared till lilla Klara!

Är det någon som set gameboy advance spel på Ge-kås? jag söker efter bla "Bilar", "Hugo" & "Lilla kycklingen" till julklappar!

Usch, vad länge det dröjer innan jag kommer till Ullared
    Ska åka dit 12 december,såå länge till....

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden