• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • chillie

Är det någon som har ett foto på det mjuka babygymmet som finns på Gekås?

• Beach

Mitt på dagen är det nog värst. Själv bor jag så nära, så jag kan slinka in när jag vill....
    Var där kl.18 igår, & då var det bara att knata in. Ingen kö.....& knappt nån kö i kassan heller.   Eller jo....i vissa kassor.
    ett tips:
    Kassorna ligger omlott. De som ligger längre fram ser oftast inte folk. Och där kan det vara tomt ibland.

• Emmajohanna

Har varit i Ullared idag.
    Vi var där när dom öppnade 07.00 och då var det sååå lugnt och skönt. Inte alls mycket folk och på vissa ställen var man helt ensam.
    Vid 10-tiden började det ramla in den hel del folk, så att vara där när dom öppnar är mitt tips !

*** med bebis i magen, v 15 ***
  • BlygTjej

Vad tror ni om att åka dit fredagen 10/11 och vara där klockan 8 när dem öppnar?

Något bra tips på vad man ska handla till kommande vinterbebisen?

BF ---> 74 dagar kvar!
  • Pyret 78

Jag ska till Ullared d 18/11. Har tänkt vara där när de öppnar kl 7 för att kanske undgå den mesta trängseln. Längtar som f.. Hoppas kunna klara av alla julklappsinköp och ladda upp med en massa nytt julpynt.

• peterpani

Pyret 78 de öppnar kl 8 från v45 till jul. Så det är nog bättre att åka en timme senare

• BlygTjej

Öppnar dem inte vid 7 på lördagar då...?

BF ---> 74 dagar kvar!
  • SiLiOs
    Pyret 78 skrev 2006-11-03 14:07:20 följande:
    Jag ska till Ullared d 18/11. Har tänkt vara där när de öppnar kl 7 för att kanske undgå den mesta trängseln. Längtar som f.. Hoppas kunna klara av alla julklappsinköp och ladda upp med en massa nytt julpynt.
    Jag kommer troligtvis också åka dit då Det beror på.
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • Pyret 78

kattlise

då kanske vi ses där bland alla kundvagnar och tokiga tanter. *ler*

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden