• Lejlej

nya ullared/gekås-tråden

då ses vi imorrn då allihopa som ska dit imorgon. jag kommer runt 13, och har 2 barn, varav den ena i sjal på ryggen ibland + kompis med ettåring

• Lejlej

hemma igen efter en tur på 2300 drygt. köpte dataspel och färgpatroner som drev upp priset och en hjullastare till sonen som var dyr(are). annars lite smått o gott. inget till mig, bestämde mig för att åka dit efter att mannen kommit hem från jobbet nån kväll vid 5 (framme vid 6) utan barn så kan man komma fram lite bättre. jag menar; utan barn kan man ju lämna vagnen en stund där det är trångt att komma fram. när barnen är med tar man såklart med vagnen varje centimeter

• Lejlej

åkpåsen är väl fleecefodrad tror jag.

• Lejlej

ja gör det, jag gjorde det inte, och måste åka tillbaka nu i veckan, för det jag glömde

• Lejlej

kolla de spelande pottorna om ni ska köpa nån. såg nu att det var hål i min, lite svårt att ha den som potta då

• Lejlej

mycket fischerprice har de och andra bebisleksaker var det mycket av, kollade inte ålder såå bra men bebisutbud fanns det gott om

• Lejlej

lite längre bak i tråden fanns nån undersökning från aftonbladet, om jag kommer ihåg rätt så kan man skita i att köpa schampo o sånt som oftast är bara 1 kr dyrare i mataffärerna. det som lönade sig mest var nog leksaker blandannat. prisklassen ligger nog i snitt lite under rusta/jysk osv men gekås har så många fler FYND. många saker som ligger MYCKET under snittprisena. jeans=129 kr. toppar= ca 79kr. barnjeansen jag köpte tex 69:- (stl 80) de har för ett antal år sen vad jag förstått höjt priserna på gekås (kanske 5-6 år sen men det är för att de höjt kvaliten på sakerna. det är ju fortfarande BILLIGT! (allt detta var MIN uppfattning, rätta mig ni som vet bättre, är ju inte där dagligen precis)

• Lejlej

ja, allt beror ju på vad man är ute efter och vilken dag (ellrt timme) med sån genomströmning av saker så...

• Lejlej

på tal om lampor; har de utelampor, både vägg eller stolpe??

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden