nya ullared/gekås-tråden
kidA
oho blev det nårra fynd då? shoppingkassen dyr vid kassan sen eller hann du inte med allt du skulle ha?
kidA
oho blev det nårra fynd då? shoppingkassen dyr vid kassan sen eller hann du inte med allt du skulle ha?
lalalong
japp det lär väl bli så, hmm ja viiiill åka. Undra om sambon är så pigg på det. Får försöka lura me honom
heeelu
precis hemkommen från ulla reds besöket, vi kom dit vid halv 4 på eftermiddagen, mycket folk men lugnt å skönt att strosa omkring å inga köer. Fick mycket mer handlat idag än förra gången. Nöjd
lalalong
såg dig inte i vimlet
winnertaco
spel har dom men några konsoller har jag aldrig sett där tyvärr
anna1980
japp dom brukar ha baddräkter där i storlekar från hmmm är det 34 eller 36 upp till 44 tror jag. va där igår å då såg jag baddräkter iaf.
pingvinlaktrits
köpte mig ett sådant för 99 nyss, var hur mycket som helst i dom. Jättenöjd me mitt set
pingvinlakrits
tror jag nog finns kvar för det brukar nästan alltid finnas sånna set fast i olika utföranden då
lejlej
om en timma? blir inte det sent, eller hur långt har du till gekås?
lejlej
aaaah fusk, ja har två timmar dit. Hoppas du hittar massa fynd då, borde inte va så mycket folk vid den tiden
mmfl
Ja jo ja märkte det sist vi va där vi fyra rätt så mycket folk men dom droppade av ganska fort å sen va det lugna gatan inne på gekås
Blyg tjej
Jaaaa hem pryl avdelningen ska du verkligen gå å titta på länge. Allt är så mycket billigare än i stan. Köpte två sagaform stora the muggar för 15kr st ex. Bara älskar deras hemavdelning
Dundermamman
svart smide såg ja inget sist ja var där iaf, däremot hade dom massa fruktskålar i glas!
EKJ76
ne ja tror inte att det är så mycket folk mitt i månaden en måndag, inte värre än att du kommer in rätt snart iaf
9kärleken6
japp såg sånna sist ja va där o förrförra gången också så det borde nog gå att hitta
9kärleken6
hmm tänka, lite minder än två veckor sen typ men sådana får dom in hela tiden kan jag tänka mig för ja va där med en veckas mellanrum å då hade dom helt andra sånna toppar nästa gång men samma modell!!