nya ullared/gekås-tråden
Nån som varit på Ge-kås som sett om de har sällskapsspel, och isf vad de kostar? Är speciellt intresserad av Cluedo. Någon?
Nån som varit på Ge-kås som sett om de har sällskapsspel, och isf vad de kostar? Är speciellt intresserad av Cluedo. Någon?
Jag ska dit på lördag med min mamma och två andra. Det kommer säkert vara TOKMYCKET folk! Men men, jag packar ner stora tålamodet i handväskan och ger mig in i kaoset.
Nån som har sett en sån där julklappskalender som man hänger på väggen med 24 små fickor? Ni vet en sån man kan stoppa små julklappar i för varje dag?
Kattlise och Pyret 78: Jag kommer också vara där på lördag Räknar med sjukt mycket folk. Vi har ca tre timmars resa upp så vi kör vid halv fyra-fyra.
Eftersom ingen svarat puffar jag för min förra fråga: Någon som vet om de har julklappskalendrar med små fickor 1-24 som man hänger på väggen och fyller med en liten klapp för var dag? Vill verkligen hitta en sån
För att underlätta lite i trängseln tänkte jag och min mamma dela vagn. Kanske en bra ide att ha varsin korg att samla saker i för att sen lämna av i vagnen...
Ni som ska åka, vad ska ni köpa för grejor? Kanske kan få nån tips på vad man kan kolla efter Om nu inte Fru Indosaurie shoppar upp allt för oss andra imorgon...
Åh! Fotoramar! Det hade jag inte tänkt på, tack!
Ingen fara, behöver bara 5-6 stycken Är där inte så många kvar så lägger jag undan några snygga till dig under bänken i rad 482 D, precis bakom yuccapalmen med fjärilsdekorationer
Är det nån som nånsin har sett att köbarometern på ge-kås hemsida visa på kö??? Jag kollade idag precis när de hade öppnat och som vanligt stod barometern på ingen kö. Hur tillförlitlig är den egentligen???
Ska städa bilen när jag lämnat lillkillen på dagis så att vi får plats med så mycket saker som möjligt i morgon
Fru Indosaurie: Vad fick du ge för nakenhunden? Visste inte ens att de hade husdjur där
Du har ju fyndat hur mycket som helst! Nu blev jag superinspirerad inför morgondagen!
Fuji: Kolla Fru Indosauries länkar, hon var där nyss
Vi var också på Ge-Kås igår. Jösses vilka köer! Men jag måste säga att det gick fort när de väl började släppa in. När vi kom ut från affären var det två timmar kö utanför...
Alla julklapparna är inköpta, så skönt! Ska bli underbart att slippa julkaoset veckan innan jul.
Hittade dessutom en jättefin julduk 147x240 för 149:-, precis lagom.
Ramar köpte jag storlek 10x13 och 13x18 tror jag det var. Har för mig att de kostade 15-25:- Fanns en del att välja på, även såna med tre ramar i en.