Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

nya ullared/gekås-tråden

Rocca Jill Antagligen är ni väl mer hemma så jag hade haft den bra stolen hemma hos er och den lite sämmre hos mormor.

• Mollymajs

Ni som vart på Ulla nyligen. vet ni om dom hade näsfrida/snorsug till barn.

• Mollymajs

Fru Indosaurie Vi har skrivit ut när vi åkt. Hoppas du hittar mkt kul men lämna kvar lite tills på fredag

• Mollymajs

imorgon. Då är set SHOPPING som gäller Fick ut pengar från FK idag för VB så de kom lägligt Pengar jag saknade förra Fp utbetalningen men nu kom de så lägligt så Är det ¨ån mer som ska dit imorgon då ses vi. Lär stå bland tjejkläder 68.

• Mollymajs

Fru Indosaurie. Det låter inget bra med bodysarna. Då hoppas jag att dom får in ett JÄTTE lager idag men annars får ja gå in på H&M För elal behöver bodys. Hoppas du hittade lite kul till tjejan. Nu åker vi snart. Inatt skulle sambon ta Ella om hon vaknade har hon än då Näe sover som en stock fast det brukar hon ju gioför sig göra men inatt kunde hon väl vaknat ändå så hankunde få prova på det hårda livet.

Ni som är i Ulla nu ses vi slåss om det som har i dagens försäljning. Ha en bra dag.

• Mollymajs

Någon som köpt lammfällen som finns på Gekås för bebisar? Ja fick en igår av mamma och när ja packade upp den tyckte ja att den lukta väldigt instängt o preparerat. Hur har ni fått bort lukten? Har vädrat den en stund men sen kom regnet så får vädra den mer imorgon.

• Mollymajs

Ett tips från en Ulla veteran Om ni är där på morgonen. Ta reda på innan vart leksakerna är och gå dit direkt. Annars är det nästan slagsmål och jätte trångt.

• Mollymajs

Någon som vet vad gåstolen kostar och har en bild på den?

• Mollymajs

lillputtens mamma. det fanns det i fredags .men vet inte va de kostade. de hade massor av stjärnor o ljusstakar i olika slag.

• Mollymajs

Peak. Fårskinn har dom. Det är inte jätte stort men helt OK. Fick det i present så ja vet inte priset men inte mer en 250 tror jag. Dock tycker ja att det liktat instängt/behandlat så ja har fått vädra det massor för att få bort lukten. Det står att det ska va behandlat så det är Ok för barn o ha det.

• Mollymajs

Näe menade inte att det va nåt fel på ulla skinet. Är kanon nöjd med det annars och nu är nästan likten borta. Det va paketerat i en påse så ja tror det va därför det luktade för det varit instängt. Jag älskar Ullared o alla deras saker. En trogen 2 gånger om året kund

• Mollymajs

Hi, hi.. Läste i tidningen idag att den 17/11 slog GEKÅS rekort i att sälja ingen butik tidigare har sålt för så mycket på en o samma dag. Inte i hela scaninavien. Inte undra på att vi tyckte det va trångt och mkt folk den dagen. Fast ja hade en budget på 4000 och använde hälften så ja bidrog knappt till rekordet

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden