• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Finelinefine

Ni som varit på Ullared nyligen... fanns där åkpåsar ?

Nåt annat kul till bebbarna nu som ni kan tipsa om ?

• loveliva
    Finelinefine- Visst har de åkpåsar, både allround och flecceåkpåse Kostar under 200 kr.
  • sandy85

jag var inne på gekås både tisdag o onsdag :P när jag kom hem blev min karl sugen att åka dit så vi åker igen med bussresa denna gång på torsdag :)

• thefrog

finelinefine: jag var p ullared igår och såg att de hade åkpåsar. medd fleece i i alla fall. helsvarta men jag skulle inte ha någon själv så jag tittade inte så jättenoga men dessa kommer jag ihåg i allafall.

• lönnemåla

thefrog: Vad kostade gåstolen?

• thefrog

259 kostade gå stolen. vi tog den sista som låg där men det borde väl komma in fler.

• Novus

Ska åka imorgon!!
    Varför blir man så där löjligt glad av Ullared??

Ni som vart där, vet ni hur sortimentet av overaller var? Ska kolla efter båda en till en nyfödd samt en till en 19-månaders.

Fanns det några John Lennon saker nu? (Spjälskydd och sängkläder?)

Fårskinn har jag hört ska finnas?

• thefrog

Novus: fårskinn såg jag att det fanns men vet inte vad de kostade. (var där igår förresten)
    overaller fanns mycket från stl 90 och uppåt eller typ stl 60. det som jag såg. jag köpte fleecefodrade regnkläder istället i stl 80. det fanns nog ganska mycket. orkade inte kolla på allt.

• MsRahkonen

Ska ev. dit i november... Min dotter kommer vara 14 månader i jul, några bra leksaker till henne? Eller vad fastnade ni för där? Kul att veta :)

• Nadjis

Yes, nu bär det snart av till ullared även för min del. Farmor ska passa Noel så det blir bara jag och en kompis som åker den 18 okt. Men snälla säg att det inte är höstlov då!? Någon som vet?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden