• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • thefrog

Nadjis: hoppas jag inte har fel nu bara men det borde vara då. v 44 i alla fall. kolla en almenacka.

• Smurfan28

Lönnemåla:Ok.. finns det mycket i dock och barbieväg?

• lönnemåla

Ja det finns en hel del faktiskt, jag tittade inte så boga eftersom min dotter just nu är inne i en spelperiod och aldrig har tyckt om Bratz. Men det fanns billiga dockor och häftiga dockvagnar bla en tvillingsulky jag velat köpt till min dotter nr2 men gubben hade gett mig shoppingförbud resten av året om jag kom hem med en vagn till.

• Smurfan28

Lönnemåla:Hehehehehe... ok.. jag kan tänka mig att man blir lite smått köpgalen av att vara på gekås.. hehe
    Allt verkar ju så billigt!

• Nadjis

Var inne på gekås hemsida, där står det att höstlovet var vecka 44. Vet någon om det finns bobycar där? Eller någon annan sorts gåbil?

• lönnemåla

Ja de hade bobbycar där....ännu en sak jag inte fick köpa för gubben.....

• Smurfan28

nån som vet vad det är för mått i höjd på spjälskydden?

• Sofne

Ska dit imorgon! Så roligt!!

Lönnemåla - Vad kostade bobbycaren? Och vad kostar dom i en vanlig affär? Har ingen koll.. men till våren lär vi ju behöva en i detta hus så man kanske borde investera i en!

Jisses vad pengar jag kommer göra av med imorgon! Julklappar till alla syskonbarn och första julen man har en egen liten fis att köpa till! Som dessutom fyller 1 i januari...

• Smurfan28

Siam: kan du kolla lite på om det finns mycket kläder i strl 50-56 där och om det finns mycket som passar både tjej och kille?Skrattande

• lönnemåla

Siam: Jag tror det var 249:- men är osäker. Tror att de ligger på minst 349:- annars.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden