• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • thefrog

det var modi tror jag. kolalde inte så noga i går när jag var där. kollade lite snabbt. mörkgrå tror jag den var i alla fall. men märket har jag hört talas om att det är modi.

• Lillpluttens mamma

Det är Modi! Jag har en Modi och skulle inte rekommendera någon att köpa en..

*Lycklig mamma till Alvin född 30 mars -06*
  • NyaDrömmar

Börjar kolla här då jag ska till Gekås på onsdag. Tänkte även köpa kavat-vinterkängor på SkoBoo...

Jag längtar, shoppingfreak som jag är!

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070405
  • Marstös

Jag kollade på kavat vinterkängor, men eftersom jag tycker det är svårt att veta vilken storlek som behövs (tycker fötterna växer värre än gräset just nu) köpte jag inga. De kostade 399. Vad kostar de på andra ställen?

• Smurfan28

Tror att coop brukar ha billigare än 399 på kavat kängor =)

• Mian

Kavat brukar vara billigast i Ullared. I vanliga fall ligger de minst 100:- under andra.

• Smurfan28

Nån som köpt spjälskydd därifrån? Har ni bild?

• Larsson

Är det ngn som har ngn inköpslista på saker som är bra att köpa,varit där en hel del,men är i v 33 nu och minnet finns inte med mig längre ska dit på tisdag tänkte vi.
    har en son som blir 2 1/2 till jul och en bebis som kommer 16 november.
    Tips?

• Marstös

Jag köpte en tunn fleece-overall, storlek 56 för 60 kronor. Vår dotter föddes på sommaren så jag har inget sån't efter henne. Om det skulle visa sig att den är för liten från början så har jag ju inte lagt ut en förmögenhet, men jag vill ju inte att h*n ska drunkna i kläderna.

Jag köpte en massa amningskupor också. Mycket billigare än Konsum i alla fall

• Busshia

Smurfan28:jag har bild på spjälskydd i mitt galleri. kostade 99:-

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden