• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Eazy

Stinamaria: Jag betalade 129:- för hoppgungan &
    199:- för åkpåsen!

Finefline Där finns åkpåsar... Jag har bild i mitt galleri den kostade 199:-

Smurfan28: jag har bilder på mina klipp mitt galleri! Var där den mån 18/9

• Larsson

Rokka jill:
    Ligger det i samma område och så som gekås eller?
    låter som det är liknande lager 157,fast säkert mindre.
    Dit ska vi med och kolla på tisdag! gekås + textilfabriken,tack för tipset!

• Rokka Jill
    Larsson skrev 2006-09-30 10:13:39 följande:
    Rokka jill:Ligger det i samma område och så som gekås eller?låter som det är liknande lager 157,fast säkert mindre.Dit ska vi med och kolla på tisdag! gekås + textilfabriken,tack för tipset!
    kollade kartan.. ligger väldigt nära gekås... samma väg som net on net.. elelr vad det heter =)
  • Busshia

Larsson: kolla tråden så kan du se karta. står du på gekås parkering o tittar mot net on net så ligger det en liten bit till vänster om det.

• Smurfan28

Busshia:

Är det billigare att handla på net on net där på lagret än via nätet?? vet du nåt om det?

• Larsson

Ah!tack så mkt!
    Det verkade finnas ganska mkt snyggt!
    Fast,man är ju i v 34 så man får nog bara titta

Ska handla mest inne på gekås,saker till nya bebisen + julklappar till sonen och alla andra

• stinamaria

eazy: Tack för svaret! Hur många kilo håller hoppgungan till?

• Busshia

Smurfan28: skiljer nog inte så mkt i pris.. fast så finns det ju udda ex. ibland som man kan få billigare... så det e ju alltid värt att gå inom en runda... o e man ändå där så e det ju roligare att kunna känna o klämma... o få lite hjälp...

• Smurfan28

Busshia:Tack för svaret.

Säljer dom aktivitetsbågar på gekås?Såna man kan sätta fast på babysittern?Nån som vet?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden