• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • sandy85

vad kostar babygymmen på gekås? finns det mjuka såna med filt till?

• Minja

Finns det djur prylar tex bo lådor till kaniner, kattselar m.m etc?

• jezzzica

sandy:

Vet inte vad de kostar men det finns sådana mjuka babygym....hmm 99 eller 129 tror jag de kostar

• stinamaria

sandy85: När jag var på gekås i maj köpte jag ett mjukt babygym för 150 :- Märket är jollybaby tror jag. Jättefint. Annars kostar ett likadant ca 650 :-
    Men det var ngn tidigare i tråden som sa att dom inte säljs längre.

• Sofne

Ojojojojoj vad mycket folk det var på Gekås igår! Jösses!! Hörde flera som sa att det måste ha varit rekord på en lördag... Vi köade ca en timma innan vi kom in och sen fick vi trängas massor och sen en timma i kassakön. Men det var det värt! Hittade massa fint, har lagt in bilder på vad jag köpte till dottern galleriet. Ångrar att jag inte köpte mera leksaker.. Men mina föräldrar ska dit om några veckor så jag får väl skicka med en lista då! Denna gång hade dom även dom napparna som Wilma använder, har inte funnits tidigare och dom kostar 39 på Babyproffsen och 18.90 där! Det blev ett gäng såna inköpta kan jag lova!

Vill tillbaka!!!

• Larsson

Finns det utklädningskläder i ullared?
    mer än pippi?

jag ska dit på tisdag!! jippi!

Siam: vilken tid var ni när?
    vi ska åka så vi är där runt tre tiden.

• sandy85

pippili: det fanns det den minsta var i storlek 86 tror jag om jag inte minns fel :)

• Bess

E det dåligt planerat att åka dit en lördag?? Kommer man ens in då?? Iofs så e det helgen FÖRE löning...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden