• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Fragglerock

Bess, är det den 14.e ni ska åka?... för det ska vi!

• Fragglerock

Jag håller tummarna för dåligt med folk, massa kundvagnar och galen shopping! Det är första gången jag åker på en lördag, brukar köra tisdagar annars - men vi håller som sagt tummarna!

• Rokka Jill
    Fragglerock skrev 2006-10-01 19:52:21 följande:
    Jag håller tummarna för dåligt med folk, massa kundvagnar och galen shopping! Det är första gången jag åker på en lördag, brukar köra tisdagar annars - men vi håller som sagt tummarna!
    var där INNAN de öppnar! här innebär att man får åka fyra på morgonen..
    vet du att du ska handla massor ha två kundvagnar
    SPRING till barn o damavdelningen.. o ta det i början sen
  • Fragglerock

Alltså, jag har aldrig fattat det där med TVÅ kundvagnar?!?! Jag har ju liksom fullt sjå att hålla reda på EN!?
    Vi brukar däremot om det inte ät nån kö gå in en gång till..*hehe*...

• Rokka Jill
    Fragglerock skrev 2006-10-01 20:47:20 följande:
    Alltså, jag har aldrig fattat det där med TVÅ kundvagnar?!?! Jag har ju liksom fullt sjå att hålla reda på EN!?Vi brukar däremot om det inte ät nån kö gå in en gång till..*hehe*...
    haha.. jag tänkte mest om man åker med sin sambo så e det smidigt att ta två.. inte om man själv ska ha två..
  • Fragglerock

*moaahaha*

Jasså du menade att NI VAR TVÅ! Fast på fullt allvar så vet jag folk som är en enda person som drar runt på två vagnar så jag var liksom inte förvånad!

• Fragglerock

Å för övrigt skulle min gubbe hellre ta gift än att åka till Ullared...

• mammamasken

Är det någon som har köpt en babysitter i Ullared. Jag vill inte ha en ställbar utan en en sån med mer gung i. Finns det sånna där?

• Lillpluttens mamma

Finns babysitter där.. TROR de kostar 189 men det kan vara fel... Ingen ställbar.. Vadderad.. mörkblå..

*Lycklig mamma till Alvin född 30 mars -06*
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden