• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Sofne

Halime- Jag köpte gåstol där förra året så dom har nog nu med. Kostade typ 189 och fungerar utmärkt till Wilma, hon springer runt runt i den!

Angående att åka dit en lördag så sa folk där i lördags att det brukar vara ganska lugnt på lördagar. Bara i lördags då alla skulle ha höstkläder och man fått lön som det var packat med folk!

• thefrog

köpte en gåstol i torsdags. den kostade 269 kr. helt ok. stavmixer vet jag inte.

• Smurfan28

nån som har bilder på deras inköp den senaste veckan?

• Sofne

Smurfan- Jag har bilder men inte på allt jag handlade...

• Smurfan28

ok.. tack för titten.. fina saker..
    Har du köpt saker till din lille när bebis var riktigt liten?Hittade du mycket då?

• jezzzica

oh ja stavmixer finns, på bottenvåningen :)

• Smurfan28

Finns det billiga vattenkokare med... vet du?Vad kostar dom?

• Sofne

Smurfan- Ja, jag köpte saker både innan bebisen kom och sen i våras när hon var någon månad. Finns ju mer än man egentligen behöver...

• Smurfan28

Siam: Ja.. det kan jag tro.. ska dit den 14:e tror vi.. men det e en bit att åka.. bor i södertälje.. Flört

Så jag behöver allas hjälp med så jag kan börja skriva ner vad jag behöver och vad som kan tänkas behövas.. så ni som varit där kan väl nämna några bra saker och priser på dom?

• Fragglerock

Ojdå Smurfan ska ni köra hela den långa vägen? Då får man handla massor för att det ska löna sig... fast å andra sidan är ju inte det så svårt! Vi åker från Haninge, men mellanlandar hos min familj i Småland kvällen innan, då känns det närmre faktiskt! Men vi ska oxå åka den 14.e... fast ni lär få gå upp myyyycket tidigare än oss! *gäsp*

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden