• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • lovisag

det finns även automat inne på gekås där man kan köpa en dricka och macka, bulle men då måsta man ha med nån 5:a lös i fickan och betala med

♥ O född Juli -04 ♥ E född Mars -06 ♥
  • Minja

Tack, både Elrovi och lovisag ska komma ihåg lite småmynt i fickan så man får i sig något under tiden, är gravid och kommer nog behöva påfyllning då och då (snarare pauser för att vila benen kanske)

• sandy85

smurfan: nej nej nej.. 30 mil ifrån :P haha

• Machapuchare

Skall dit imorgon, kul!!

Siam: Vilka fina leksaker du köpte! Vad kostade knopp-pussel, bultbräda och plocklåda?

Det blir nog lite julklappsinköp och en hel del kläder inför vintern hoppas jag. :)

• Smurfan28
    Sandy85:

Ok.. *skratt*
    Men hur mycket brukar du ha med dig i pengar då?Och hur mycket brukar det du handlar gå på?
  • Smurfan28

behöver ha råd om hur mycket pengar man behöver ha med sigFlört

• Adelisa

pengar ja.. det är altid bättre att ha mer. Men vi har aldrig kontanter.  men en summa, ja det är ju egentligen högst individuellt.

Vi kör nästan ända nere från malmö så det blir bara ett par tre ggr om året så vi passar på att handla och vi går oftast ut en gång först och sen in igen för omgång två *s*

men sist slutade summan på 3500-4000 tror ja och då köpte jag mindra än jag brukar..

Julian 060210
  • Machapuchare

För oss brukar det landa kring 1500:- Men det kanske blir mer nu när lilleman börjar bli större...

• Smurfan28

ok.. men det är värt att åka dit fast man bor i sthlm?

• CoolJen
    Smurfan28 skrev 2006-10-02 11:47:13 följande:
    ok.. men det är värt att åka dit fast man bor i sthlm?
    det är ju inte värt att åka dit från stockholm om du räknar in respengar+tid, då får du allt köpa bra mycket för att det ska löna sig men kul är det

Jag bor i sthlm men åker bara dit då jag är "hemma" i Borås å hälsar på, därifrån tar det bara nån timme till Ullared och då passar jag på att handla en massa tvättmedel, diskmedel, disktrasor, tandborstar, schampo och annat sånt tjafs, för sånt e ju dyrt här.
    Å sen så kan man ju handla en massa julklappar till lägre pris + en massa annat skoj.

Jag tycker att du kan passa på att åka dit när du är neråt landet nåt
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden