• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Turboathena

Ska ner dit i slutet av oktober.. 80 mil enkelresa eftersom jag bor i sundsvall :). Och en del slantar lär man nog behöva plocka med sig eftersom jag har tänkt att köpa vinterkläder till pojken plus julklappar, men jag ska även spendera en hel massa slantar på mig själv :)

• Smurfan28

ok.. men det kan ju vara kull att se det alla pratar om också!!

• Machapuchare

Kanske det inte rent ekonomiskt lönar sig så väldigt mycket att åka ner från Stockholm men det vet du ju inte förrän du varit där ;)

• lovisag

när jag var där hade de sängmobiler från libero kids för 99:- kostar över 300 här hemma

♥ O född Juli -04 ♥ E född Mars -06 ♥
  • lovisag
    Smurfan28 skrev 2006-10-02 11:47:13 följande:
    ok.. men det är värt att åka dit fast man bor i sthlm?
    jag åker från borlänge ca.50 mil enkel resa och det är helt klart värt var enda kronaGlad
  • Novus

LindaHelen
    Om det så bara är hälften av allt folk som var där nu i lördags hade jag avrått från att åka

Jösses vad med folk det var i lördags! Och jag fattar verkligen varför så många människor lämnar allt vett i bilen utanför! Att så många inte tänker längre än att de själva ska komma fram osv. Varför ställa vagnen mitt över en gång så ingen kommer fram istället för att ställa den intill sig? Varför köra åt ett håll och kolla åt det andra?
    Och varför tar man med sig barn?? Inget emot småsmåbarn. Men de som har med sig barn runt 2 år. De gör nästan inget annat än skriker, och jag fröstår varför. Stressiga föräldrar, de får bara sitta i sin egna vagn eller i kundvagnen. Föräldrarna ska gå i flera timmar, det blir trångt och varmt. Skulle aldrig "utsätta" Emma för att vara där och hon är 1½ år.

Tycker det är toppen med de som parkerar sina vagnar och går runt med en korg, för att sedan lägga över detta i vagnarna. Tar mycket mindre plats...

Och för att fortsätta klaga, så hade de ju inga mjukliftar

Men ändå ska man dit

• Smurfan28
    Tack Lovisag.. då vet jag att det är värt att åka.. har du foto på sängmobilen?
  • lovisag
    Smurfan28 skrev 2006-10-02 12:21:55 följande:
    Tack Lovisag.. då vet jag att det är värt att åka.. har du foto på sängmobilen?
    springer och tar kort
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden