• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • lovisag
    ♥ O född Juli -04 ♥ E född Mars -06 ♥
  • lovisag
  • Smurfan28

åhh... fin.... när köpte du den sa du? fanns den i fler färger?
    Andra modeller med kanske?Bara 99 kr?

• Minja

åhh vad fin den var lovisag.... hoppas den finns när jag ochså kommer ner den 11

• lovisag

jag köpte den i början på sommaren, var där förra helgen men kollade inte om den fanns kvar, men den fanns även i blått

• LindaHelen

novus jag tänkte allt lämna barnen hemma men ta med mig gubben svårt att kunna ta oss iväg på en vardag ty6värr och vill hinna dit innan det blir för kallt ute.
    det där med att ta en korg och låte vagnen stå är redan inplanerat för jag vet hur det varit de andra gångerna där nere
    och angående mjuklift så kan jag nog låna ut min i vinter då jag tror att det blir en fäll i våran syskonvagn

• Mystjejen

Tänkte köpa "fem myror är fler än fyra elefanter" DVD (alla program). Någon som vet priset?

Och dammsugarmunstycke? Har de det?
    Tack!
  • Novus

LindaHelen
    Vill du det? Det vore toppen. Grejen är ju den att jag inte vill lägga runt 800 som jag tror den kostade eftersom vi bara ska använda den när vi har syskonvagnen...
    Men fundera du över det

• Sofne

Machapuchare- De små knoppusslen kostade 14.95, det stora 24.95. Både bultbrädan och plocklådan kostade 69.95.

Fragglerock- Vi skulle ha gått in i skoaffären men när vi kom ut kl 16.30 var det stängt. Hörde nån som sa att det var öppet till 15 på lördagar. Skulle man ha vetat innan...

Novus- Jamen visst var det väl härligt med trängseln? Jag missade att köpa en del saker för att det var såna köer i kassan så jag inte kom åt tandborstarna och sånt... Men vad gör väl det när man fick med allt annat?

Apropå om det är värt att åka dit eller ej.. Vi köpte en Carlot resväska som kostar 899 i affärerna här och i Ullared endast 399!! Så bara där fick vi tillbaka bensinpengarna (har ca 25 mil till Ullared)!

• Novus

Siam
    Visst missar man saker när man trängs. Vi har ändå haft ganska tur de gånger vi vart där och sluppit en massa trängsel. Vi fick iaf en tandborste! Eller, min man skulle tvunget köpa en Bamsetandborste till dottern fast jag precis köpt en
    Och han blir ju mer tokig än alla fruntimmer där Och så hade ju julsakerna kommit in! Gissa om det blev fart på honom.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden