• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • lilla trollets mamma

Larsson: när jag och sambon var där i somras såg jag att de hade lite maskeraddräkter (typ indian och cowboy och nåra till) ingen aning om storlekar o pris tyvärr..

• Sofne

Novus- Inte så mycket julsaker dock.. Maken trodde det skulle vara mer så han blev lite besviken.. Men han fick ju å andra sidan en ny fin jacka så han ska ju vara nöjd!

• lejone

Vi var på Gekås i lördas! Har aldrig sett så mycket folk i en affär samtidigt förut!
    Jag hittade mycket fint och är supernöjd. En vinterjacka , 2 die for, för 200 spänn! Suvveränt!
    Och jättesöta döskalletrosor! Snygga jeans och sen gick jag vilse inne bland leksakerna...hahaha
    Men vad svårt det var att ha tålamodet i behåll med alla tokiga kärringar o gubbar som prejjar en!

• lovisag

såg ett dammsugar munstycke för 69:-

♥ O född Juli -04 ♥ E född Mars -06 ♥
  • Busshia

ngn mer som ska dit på lörd.?? tror ni det kommer va lika mkt folk som de sa att det var i lörd.?

• Novus

Vårsolen
    Jag var faktiskt riktigt besviken på vad de hade i mammaklädesväg denna gången ( i lördags). De brukar ha mycket bra, men nu var det inget speciellt

• Vårsolen

Novus, det lät ju trist,jag får väl kika runt där lite och vem vet, kanske har de fått in nått nytt när jag är där, är i stort behov av ett par jeans lr liknande och några bra tröjor...

• Gustie

Oj vad jag längtar, vi ska dit 20/10.

Jag ska ha bebis i januari, men jag är lite nybörjare på vad man behöver till en nyfödd.
    Någon som har lite bra tips?
    Jag ska bl a köpa lite påslakan och sånt och givetvis små pyttekläder

Men det är ju säkert massor med saker man behöver då i början som de har på Gekås?

• Minja

Fick en för frågan idag av ett av barnen.... Hon vill ha en kulrama för att underlätta skolarbetet.. finns det där nere måtro?

Billiga gummistövlar hittar man väl hos någon av skobutikerna brevid?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden