Inlägg från: Rokka Jill |Visa alla inlägg
  • Rokka Jill

nya ullared/gekås-tråden

för ett tag sen fanns det sånna fake rock & republic jeans.. har de kvar dessa jeansen?

• Rokka Jill
    Pingvinlakrits skrev 2006-10-10 20:09:23 följande:
    Rokka Jill: Jag hörde också talas om dessa jeans och letade som en galning i lördags, men hittade inga :(Det fanns dock ett par svarta i ful tant-modell med en pytteliten guldig ful krona på ena fickan som f.ö. också var pytteliten. Men det KAN väl inte vara de jeansen folk menar?Jag hittade ett par andra snygga jeans samt ett par schyssta byxor i svart stretchmanchester istället. :)
    min syster fick ett par som var för små till en kompis..
    150:- skitsnygga vanliga jeansfärgade... *gaaaaaaaaaaah*
    bara de inte slutar sälja dom!
  • Rokka Jill
    Lejlej skrev 2006-10-11 10:12:07 följande:
    ni som är där ofta. egentligen har jag väl inte råd innan barnbidraget, så jag undrar, är det markant skillnad mellan innan och efter den 20, eller är det mer den 25 som folk åker efter?Tänkte komma på eftermiddagen eftersom jag kanske kan få barnvakt då, och sonen ska till dagis på förmiddagen
    flerbarnsmammor kan ju få typ 4000 i barnbidrag.. så har DE så att de klarar sig så lönar det sig för dom..
    vi tex som bara har ett barn hade det inte varit lönt..  jo om jag hade sparat några slantar. o sen stuckigt när det "sista" kom..
    så efter den 25:e e det nog värst.
  • Rokka Jill

härligt om alla åker vardagar istället.. så e det rensat på lördagar *mohahahaha*

• Rokka Jill
    lönnemåla skrev 2006-10-11 11:48:41 följande:
    Gravid18: Förlåt jag har missat det inlägget. Maila Gekås för säkerhets skull.
    *ler* vad söt du e
  • Rokka Jill

jag har 60 mil tur o retur.. för att "tjäna" på att åka dit måste jag handla massor!!!
    nu e vi tre stycken som sticker dit..
    men vi ska bjuda den ena med bensinpengar.. så jag halverar iaf bensinkostnaden med detta.
    många plagg kostar bara 30-40 :-
    när tex h&m tar 100-150.
    så visst kan det vara värt..

• Rokka Jill
    Winnertaco skrev 2006-10-11 12:02:22 följande:
    Jag åker faktiskt inte bara till Gekås för att spara pengar, utan för att det är så KUL!!! Jag vet att jag köper massor med onödigt, men det struntar jag i, jag är så nöjd varje gång jag kommer hem!
    visst e det kul att shoppa.. men tänk om man hade shoppat loss hemma för 4000 istället

jag hade inte fått överdrivet mycket för det..
  • Rokka Jill
    Winnertaco skrev 2006-10-11 12:09:51 följande:
    Rokka JillNä, och det är det som är så kul med Ullared!!! Jag kan inte påstå att jag behöver allt det jag köper, men jag har möjlighet att köpa saker jag bara vill ha när jag är där, för att de är billiga!
    det e skitroligt..
    det e bara tradigt när det e många... alla blir irriterade
  • Rokka Jill
    nublu skrev 2006-10-11 12:19:29 följande:
    Det värsta är ju att man blir "dumsnål" därinne på varuhuset. För helt plötsligt blir en jacka för 299 kr jättedyr och jeans som kostar mer än 149 kr ratar man för de är också för dyra. Man glömmer liksom bort vad jackor och jeans kostar i "vanliga" affärer! Det är lite skrämmande...
    ja de thåller jag med om!!!!!
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden