Inlägg från: Anne M |Visa alla inlägg
  • Anne M

Pandas hangarounds

FruSnigel skrev 2006-09-08 17:04:10 följande:
    Panda skrev 2006-09-08 17:03:26 följande:  Som vem? Det finns ingen bättre än mig. Jag är vacker, snäll, godhjärtad och full av empati. /Kan nu titulera mig som fotografHa! JAG är bättre såklart! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ santakaos.blogg.se/ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    *Hmpf*
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Anne M
    KatastrofKatt skrev 2006-09-08 17:08:16 följande:
    Drar katten lite i svansen som straff för att hon ens tror att det finns någon som Panda!!!*fräser, reser ragg och visar klorna*passa dig du, angiepangie.. annars kanske jag slickar dig i ansiktet med min oerhört sträva tunga.. eller nåt.. öööh.

Tänk på att AngiePangie är av könet "girl".

• Anne M
    KatastrofKatt skrev 2006-09-08 17:19:15 följande:
    KatastrofKatt skrev 2006-09-08 17:08:16 följande: Aangiee skrev 2006-09-08 17:04:46 följande: Drar katten lite i svansen som straff för att hon ens tror att det finns någon som Panda!!!*fräser, reser ragg och visar klorna*passa dig du, angiepangie.. annars kanske jag slickar dig i ansiktet med min oerhört sträva tunga.. eller nåt.. öööh. Tänk på att AngiePangie är av könet "girl". /Kan nu titulera mig som fotografsom katt har jag rätten att helt bortse från kön. jag slickar på vems kinder jag vill.
    Hoppas att du håller dig till bara kinder .
  • Anne M
    KatastrofKatt skrev 2006-09-08 17:22:48 följande:
    Panda skrev 2006-09-08 17:20:06 följande:  Hoppas att du håller dig till bara kinder . /Kan nu titulera mig som fotografdet har hänt att jag slickat en och annan filur på pannan också..är det inte bra eller?
    Jag tycker att du ska låta bli att slicka. Hallå... Du slickar dig i baken och sedan slickar du på andra. Väldigt ofräscht .
  • Anne M

Jag är ledsen att jag måste lämna er så tidigt alla mina fans, men 30 december 2005 lockar, likaså lite junkfood (sparar en pizzakant åt er).

På återskrivande till kvällen.

• Anne M
    KatastrofKatt skrev 2006-09-08 17:26:22 följande:
    ses på balkongen då
    Aspolut .

Vinkar som Silvia och kliver in i limmon .

Kastar slängKyss.
  • Anne M
    God morgon alla mina fans!

Jag är hemskt ledsen att jag inte slöt upp med er i går, men det tar på krafterna att stå i rampljuset, så jag slockande 20.00 då jag nattade dottern .
  • Anne M
    KvastHilda skrev 2006-09-09 07:29:10 följande:
    Nämen se! En tråd för mig att hänga i!
    Bupa skrev 2006-09-09 07:32:21 följande:
    du får börja äta piller för att 1)somna och 2) vakna.som en riktig stjärna!!
    Det gör jag redan .
  • Anne M
    Bupa skrev 2006-09-09 08:01:11 följande:
    åh! så klart du gör...ett sånt fån jag är
  • Anne M
    Alvi skrev 2006-09-09 08:12:16 följande:
    Godmorgon, jag sällar mig till skaran. och slänger mig ner på marken och kysser dina fötter...! blogg----> www.sisu.blogg.se
    Såja, du kan sluta nu Sisu . Stick iväg och köp min frukost ist .
Svar på tråden Pandas hangarounds