Inlägg från: KatastrofKatt |Visa alla inlägg
  • KatastrofKatt

Pandas hangarounds

Pee Wee skrev 2006-09-15 10:06:06 följande:
    Vad duktiga ni är då Själv tänkte jag sy en gardin till köket Få se om det blir idag eller någon annan dag

jag röstar för nån annan dag!
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    Pee Wee skrev 2006-09-15 10:27:24 följande:
    KatastrofKatt skrev 2006-09-15 10:11:59 följande: Pee Wee skrev 2006-09-15 10:06:06 följande: Vad duktiga ni är då Själv tänkte jag sy en gardin till köket Få se om det blir idag eller någon annan dag jag röstar för nån annan dag! try less, fail lessHaha.... Jag med för sonen vaknar nog snart och vill ha käk. Sen är ju nästan dagen slut
    precis. det finns ju liksom viktigare saker i livet att ägna sig åt!
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 14:36:40 följande:
    Pee Wee skrev 2006-09-15 10:06:06 följande: Vad duktiga ni är då Själv tänkte jag sy en gardin till köket Få se om det blir idag eller någon annan dag Haha, jag har sytt gardiner till hallen nu i snart en månad! Förvirrad - helt enkelt!
    jag har slutat att ens försöka... B-)
    try less, fail less
  • KatastrofKatt

vickan... har jag nämnt att du är bäst???
    *njuuter av att läsa*

try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 15:16:58 följande:
    KatastrofKatt skrev 2006-09-15 15:13:51 följande: vickan... har jag nämnt att du är bäst???*njuuter av att läsa* try less, fail lessVilken av punkterna tänker du på nu? Det är nästan lite pinigt att berätta om alla sina minus, men det är väl just minusen som är roliga att läsa - kan ju inte bara beskriva 100 braiga saker - blir lite päsigt lixom. Förvirrad - helt enkelt!
    jag kan skriva 100 braiga saker om mig själv.. puffa upp mitt redan alldeles för höga självförtroende..

ALLA saker ju.. alla 20 saker hittills är bäst!!!
    try less, fail less
  • KatastrofKatt

*skratt* ja, jag kan åtminstone komma på... en halv sak. eller nä..

try less, fail less
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-15 17:19:10 följande:
    Jag ska göra en "Vickan".1) Jag är en fena på att städa, jag städar bort allt (hatar saker och damm).2) Mitt minne sitter på gröna Post-It lappar.3) Jag är sjukskriven sedan snart två tillbaka. Mitt yrke är undersköterska.4) Jag är lyckligt gift med en "galen" och lagom rund man i sina bästa år (45).5) Jag är 32 år (33 den 12 november, lägg det på minnet ).6) Jag är godhjärtad, väldigt empatisk och har alltid ett leénde till övers.7) Jag gillar att ta kort.8) Jag gillar att ta en grogg eller tre med KatastrofKatt, som jag från började avskyde , och det var ömsesidigt (men nu älskar vi varandra ).9) Jag tar gärne en grogg eller åtta med Anin4456, som jag från början tyckte var en stropp, och hon tyckte samma om mig , men nu älskar vi också varandra .10. Jag är FL-beroende . /Kan nu titulera mig som fotograf

100 saker var det ju, pandalusk!
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 17:23:01 följande:
    Jippie pandan! *gör vågen* Vad gäller nr 1 så behöver jag låna dig!! Fast när jag tänker efter skulle du nog få totalt dåndimpsanfall om du kom in här som det ser ut nu... Åååh, kan du påminna mig om 12e november sisådär en gång per dag??! *ber snällt*`Jag får katten sluta amma snart - minnet är helt bortblåst! Förvirrad - helt enkelt!
    ja, mig behöver man banne mig inte amma *fniss*
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 17:50:12 följande:
    katten sluta amma snart - inte  - sluta amma katten snart! Katter har alldeles för vassa tänder för att få komma i närheten av mina bröst!! Räcker med huggungen Hannah - trots att tänderna inte brutit igenom än... Förvirrad - helt enkelt!
    hade vi levt för århundraden sedan, hade "jag får katten sluta amma snart" varit samma sak som "jag får sluta amma katten snart" *skratta*
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 18:01:09 följande:
    Haha, det har du ju rätt i! *snurrig*Jag som läser folksagor så det står härliga till... Skulle ju passat finfint i en sådan - "jag får katten sluta amma snart" sa gumman... blablabla. Förvirrad - helt enkelt!
    i en saga... njaaaa, en för galningar isåfall *s*
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 18:22:56 följande:
    21. Är barnsligt förtjust i McDonaldsmat - trots att jag jobbat där (fast bara i kassan då, så långt kom jag )22. Vägde 47,5 kg fram tills att jag blev gravid med William för drygt 5 år sen - detta ofrivilligt då... Inga ätstörningar eller så - jag kan bara inte gå upp i vikt! Trist nog anser folk att sånt är helt okej att kommentera precis hur som helst!23. Jag har kastat ett decilitermått i metall mitt emellan ögonen på en kille en gång på hemkunskapen. Han retades och *pang* - tycker iofs fortfarande att han förtjänade det! Det gjorde nog vår lärare oxå, för trots att hon såg det sa hon inte ett pip till mig! 24. En gång när jag blev arg på Mattias hällde jag 1 liter diskvatten över honom... Inte bra att argumentera med en Vickis som diskar tillbringare... 25. Fick äta bricanyltabletter när jag var gravid med Wille pga risk för förtidsbörd - och blev hur mkt på pickalurven som helst! Läkaren trodde nog jag var helknepig när han kom och sa att vi fick åka hem - skönt svarade jag, då behöver vi inte oroa oss för djuren. -Jaså har ni kor, sa han. -Nej, replikerar jag, de kommer inte in genom kattluckan! Sen skrattade jag så jag grät - i minst 30 minuter... Förvirrad - helt enkelt!
    *skrattar så jag kissar på mig*

du är sanslöst.. och bäst!!!!
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-15 18:26:40 följande:
    Nu går vi hem till grannarna (Knattis och Cuppe) och förtär alkohol Skål och trevlig kväll alla goa frumtimmer . /Kan nu titulera mig som fotograf
    utan mig??? *griiinar* Gråter
    hur bara KAN man förtära alkohol utan mig??? *hickar förtvivlat*

jag förlåter er, så småningom

try less, fail less
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-16 19:24:20 följande:
    Vart har alla mina favoriter tagit vägen? Kan ni länka till alla trådar ni huserar i så jag åter kan vara med?Kattens tråd(ar).Vickans trådar.Anins trådar. /Kan nu titulera mig som fotograf
    trådar:
    dagens_blomma
    try less, fail less
  • KatastrofKatt

ja, här har det knåpats minsann. way to go görl

try less, fail less
  • KatastrofKatt

mer mer mer

try less, fail less
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-18 12:24:08 följande:
    Min punkt nummer 27 stämde inte så bra i mitt inlägg ovan va? (ASGARV).
    jag tänkte det, men vågade inget säga
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-18 19:39:12 följande:
    Panda skrev 2006-09-18 19:38:41 följande: 37) Jag har varit ruskigt svartsjuk, till och med på "Katten". Hon och min make var/är bästa vänner och det tålde jag inte då i början av vårt förhållande. Nu litar jag blindt på maken . Men inte på "Katten" (skämt ).
    *jama*
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-19 09:32:05 följande:
     45. I sovrummet hängde jag upp två stjärnor i fönstret i julas (inte såna där med lampa i utan pynt) - de hänger där fortfarande... Förvirrad - helt enkelt!
    YESS!!!!
    du är lika usel som jag!
    (min julstjärna har hängt i snart 2 år)
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-19 09:58:49 följande:
    Haha, jag vet!Om det inte var för att jag var så jästrans lik mina föräldrar utseendemässigt skulle man kunna tro att jag var adopterad dessutom - för de är väldans ordningssamma båda två och dessutom överenergiska - jag är hur lat som helst och ser inte ens röran... Jag brukar  säga att jag har en känslig konstnärssjäl som inte besväras av sådana världsliga ting! Förvirrad - helt enkelt!
    det är samma här. min mamma är sådär petig och noggrann. hon rynkar alltid på näsan när hon är här.
    jag har frågat henne otaliga ggr när hon tänker berätta var hon hittade mig...
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-19 10:05:14 följande:
    Det måste iaf ha varit nånstans i närheten av där mina föräldrar fann mig - när jag läser dina punkter kunde många av dem vara mina egna. Skrämmande!! Förvirrad - helt enkelt!
    min bror brukade säga att jag hittades på en kyrktrappa och att såna där hoppande vattenloppor är mina kusiner...
    try less, fail less
Svar på tråden Pandas hangarounds