• KPJ

    Kampsport

    Nån mer än jag som gillar kampsporter?

  • Svar på tråden Kampsport
  • Bullseye78

    Jajamensan :=)
    Själv tränar jag ett självförsvarssystem som heter: Kyoku Do Ryu Kempo .

  • rudd

    Ja det är kul! både utöva och kolla på!
    Hade Kanalen "Fight" på prov när jag skaffade digitalbox och det var j****gt kul men kostar 149:- x-tra i månaden bara för den kanalen!
    Men var skitkul att kolla på Amerikanska öppna mästerskapen....DAMN vad det finns duktiga småkillar!!

  • trustor

    Jupp..
    Tränade själv i 6 år Kickboxning / Thaiboxning
    men det var nu alderles för länge sedan :(
    Idag skulle man inte orka gå en halv sparrings match ens

  • Morrande rullar

    Tränade aikido i 5 ungefär, otroligt kul men sedan man fick nr. 3 så räckte inte tiden. Hade dock 3 mil resa in o 3 mil resa hem, så det tog fö rmycket tid.

    Men got dam vad jag vill börja igen

  • Drako73

    Klart man gillar det, tyvärr var det ett tag sen man höll på som aktiv kickboxare, växlade sedemera över till savate men slutade för alldeles för länga sen.
    Tänkte plocka upp tråden igen och troligen blir det Aikido som gäller nu (lite lugnare) fast bra.

  • tomsus

    jajjamen, tyvärr var det väldigt länge sedan man själv tränade Kyoukoshin Karate eller Ju Jutsu... dräkten/skydden ligger väl och möglar i någon väska :P

    Det blir väl ofta så när man blir 'gammal', men K1 matcherna m.m. på tv missar man ju inte!

  • Shamrock

    Tränar BJJ och boxning.

    Missar inte heller UFC när det går. På lördag är ju dags för Matt Hughes att försvara sin titel mot BJ Penn.

  • kontirio

    Mjo, Muay Thai i ca 10 år, var tränare de sista två åren. Har legat nere med det nu, för lite tid och för mycket jobb plus att vi flyttat till Borås så det är några mil till gamla klubben :(

Svar på tråden Kampsport