• Anonym (mizzy)

Hur onanerar ni??

Hur ofta och HUR onanerar en normalsvensk!? hehe. De undrar jag.
    Jag onanerar typ aldrig. Hade ju inget behov när jag hade ett förhållande, men nu sedan en mån är jag singel. Känner mig bara dum när jag gör det.. Iaktagen eller nått..

Då blire iaf en dildo iså fall, men känslan saknas ju, finns ingen att kyssa...

• Svar på tråden Hur onanerar ni??
  • Anonym (Aldrig)

jag är nog en av få som aldrig gör det, har aldrig tyckt att det varit intressant. Tycker bättre om samlag.

• Anonym (iakttagen)

Jag kan också känna mig iakttagen ibland. Kan få för mig att det finns nån ande i rummet som står och tittar (tänk om det är morfar liksom). Tycker inte heller om ifall katterna är i samma rum och ligger och tittar.
    Men som tur är är det inte ofta jag tänker så.
    Du får väl dra täcket över huvudet

• Anonym (mizzy)

(iakttagen)

Men gud! Exakt!!! SÅ tänker jag med.. man har ju hört hur andrar kan kretsa omkring hos en.. Vore inte kul alls om mormor tittade på... SÅ koncentrerar jag mig bara på det...

O nån gång har det hänt att ena kissen kommit upp mellan benen på mig och nosar och undrar vad jag gör, blir ju alldeles förskräckt! skäms ju! haha

• Anonym

Onanerar med fingrarna på klitoris eller med duschslangen på klitoris.. Hur skönt som helst..

• Anonym (Ibland)

Jag gör de då jag har lust...
    fast att jag är gift och har ett bra sexliv...
    I duschen är de ganska skönt....

• Anonym (iakttagen)

TS: Precis! hahaha

När jag läste Anonyms inlägg slog det mig att jag har faktiskt aldrig känt så i duschen. Skruvar av munstycket och riktar strålen mot klitoris. Jätteskönt

• Anonym (mizzy)

jasså?? i duschen... kanske man skulle prova. dit in får andarna inte gå =) Men de känns som man måste ha bra hård stråle på att de ska hända nått???!
    Varmt/kallt vatten? nå tips där? hehe

• Anonym (iakttagen)

Jag använder samma temperatur som när jag duschar. Stänger av duschen nästan helt innan jag skruvar av munstycket för annars blir det värsta trädgårdsslangen och blött över allt
    Testa sen att öka lite i taget tills du hittat rätt. Olika humör kräver olika styrka
    Testa även att spruta lite uppifrån så att du träffar både klitoris och de inre blygdläpparna samtidigt. Härligt!

• Anonym (mizzy)

Jasså?? jaa, de måste ja testa. Låter intressant! hehe. det räcker alltså? Ingen tillhygge där inte? mer än vattenstrålarna?
    blir sugen på att testa! haha mitt i natten-dusch! =)

Min inneboeende blir nog suspekt då =)

Svar på tråden Hur onanerar ni??