Inlägg från: Anonym (mizzy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mizzy)

Hur onanerar ni??

Hur ofta och HUR onanerar en normalsvensk!? hehe. De undrar jag.
    Jag onanerar typ aldrig. Hade ju inget behov när jag hade ett förhållande, men nu sedan en mån är jag singel. Känner mig bara dum när jag gör det.. Iaktagen eller nått..

Då blire iaf en dildo iså fall, men känslan saknas ju, finns ingen att kyssa...

• Svar på tråden Hur onanerar ni??
  • Anonym (mizzy)

(iakttagen)

Men gud! Exakt!!! SÅ tänker jag med.. man har ju hört hur andrar kan kretsa omkring hos en.. Vore inte kul alls om mormor tittade på... SÅ koncentrerar jag mig bara på det...

O nån gång har det hänt att ena kissen kommit upp mellan benen på mig och nosar och undrar vad jag gör, blir ju alldeles förskräckt! skäms ju! haha

• Anonym (mizzy)

jasså?? i duschen... kanske man skulle prova. dit in får andarna inte gå =) Men de känns som man måste ha bra hård stråle på att de ska hända nått???!
    Varmt/kallt vatten? nå tips där? hehe

• Anonym (mizzy)

Jasså?? jaa, de måste ja testa. Låter intressant! hehe. det räcker alltså? Ingen tillhygge där inte? mer än vattenstrålarna?
    blir sugen på att testa! haha mitt i natten-dusch! =)

Min inneboeende blir nog suspekt då =)

• Anonym (mizzy)

haha, visste fler som gick igång på denna tråden! hehe.

• Anonym (mizzy)

Okej. Jaaa där ser man, många olika stilar. Undrar varför vissa männiksor inte kan eller vill göra det på egen hand. Jag hör verkligen dit, känner mig iakktagen som sagt och får typ skuldkänslor... Vettifan varför. Önskar jag kunde göra det oftare och njuta av det. Det ska ju vara mkt nyttigt för hela kroppen att onanera. Därav uttrycket- ONANERA MERA!

• Anonym (mizzy)

Deon verkar jävligt bra!! Men ja kan dock itne fatta hur man får in glidmedlet I deon, går ju inte o öppna lixom..
    Men ja ska verkligen prova det, slickandet tycker ja är bäst!! liknar det de, så är de absolit värt att prövas!

• Anonym (mizzy)

Om man sitter på en stol och håller i sin atingen i sittsen eller handtagen och drar sig fram och tillbaka massor (gnuggar) så kan man få dom GRYMMASTE osgasmerna! Började göra så som liten, då ja bara fattade att de va skönt. mamma tyckte det va pinsamt bland folk! haha, ja fattade inget. Men de gör ja fortfarande. Inge kladd eller tillbehör, bara sitta o njuta!

• Anonym (mizzy)

(gör typ simrörelser med benen) samtigt som ni trycker ner er mot stolen. JISSES. hehe

• Anonym (mizzy)

HAHA skulle ja hålla på o tända ljus o grejjer skulle ja ALDRIG göra de. jisses så inveckat... händer ju inte ens när man har sex.........

• Anonym (mizzy)

Jag uundrar verkligen hur man ska få ut de sista ur deon.. Vill ju inte ha en massa kladd mellan benen =) Kan ju inte va bra heller, starkt. Går ju inte att ta bort kulan. skulle ju vilja skölja ur den. Hur har ni gjort?

• Anonym (mizzy)

anonym (underbart) Ja visst får man dom starkaste o underbaraste orgasmerna på de viset?? väldigt skut egentligen. Jo ja har provat att sitta på en kudde eller något annat som står upp lite, ännu bättre =) de är en sån lätt och kladdfri metod, älskar de! kan göra de när som helst ju.. är inte förvisad till sängen eller soffan eller vart man vill vara =) o kläderna kan man ha på sig. KANON!

• Anonym (mizzy)

sista anonyma här åvan. Jag kan oftast in sluta förrens ja gått åt minstonde 3ggr. Innan dess är ja bara mer o mer kåt. Men efter en sisådär 3 ggr brukar ja bli för trött... eller att de blir lite irriterat, så då slutar jag. Men aldrig färre än 3.

Svar på tråden Hur onanerar ni??