• SDS

Hittade coola kläder idag.. på KAPPHAL

Av alla ställen.... brukar inte handla där.... men detta är andra gången jag hittar skitcoola kläder... Inte några tråkiga nallar eller hundar... eller töntiga tryck!!

Tom min syster som är hårdrockare godkände kläderna

På kapphal..*Svårt o komma över*

.::Stolt mamma till två crazy Djurgårdspojkar::.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-20 20:48:05:
    ALLA tycker olika...

detta är VÅR stil... Vi gillar detta.. så är det...

vissa gillar nallar och dessa tråkiga hm kläder..

så är det bara...
  • Svar på tråden Hittade coola kläder idag.. på KAPPHAL
  • Ellynil

Typiskt! Sonen som har 80!

Fast jag får väl köpa för stort så får han ha det sedan! De växer ju ändå rätt snabbt...

Stolt mamma till Oskar född 20/2 -06
  • SDS
    Tjohalia skrev 2006-09-20 20:38:08 följande:
    Perfekt 86/92 kan dottern ha... japp, det är till en tjej Joline ska få ett syskon i februari
    kalrt du kan ha de till en tjej cooolt!!
    Ellynil skrev 2006-09-20 20:39:04 följande:
    Typiskt! Sonen som har 80! Fast jag får väl köpa för stort så får han ha det sedan! De växer ju ändå rätt snabbt... Stolt mamma till Oskar född 20/2 -06
    köp nu.. han kommer ju kunna ha den snart.... lite förstort är ju bara COOOLT dom håller på å ta slut sa hon på kapphal.... fanns en annan tunntröja där ja ville ha... men den fanns bara i 98/104 o större... o ja vill boda barnen ska ha varsin
  • SDS
    missteddy skrev 2006-09-20 20:38:10 följande:
    snygga kläder är det  var det på pojkavdelningen du hittade dessa?
    ja på pojk....
  • villa

Vad lustigt! Du är glad för att du hittat fina kläder utan töntiga tryck och när jag ser dem tycker jag att de har töntiga tryck! Vad olika smak man kan ha och vad bra att det finns något som passar alla. ( fast jag håller med dig om att KappAhl inte brukar ha några fina barnkläder)

• SDS
    villa skrev 2006-09-20 20:42:34 följande:
    Vad lustigt! Du är glad för att du hittat fina kläder utan töntiga tryck och när jag ser dem tycker jag att de har töntiga tryck! Vad olika smak man kan ha och vad bra att det finns något som passar alla. ( fast jag håller med dig om att KappAhl inte brukar ha några fina barnkläder)
    tänk va tråkigt det skulle vara om alla var lika dana
  • SDS

jösses va folk är nyfikna... 200 besök på bara några minuter

• vermilion
    Im just no body skrev 2006-09-20 20:46:43 följande:
    jösses va folk är nyfikna... 200 besök på bara några minuter .::Stolt mamma till två crazy Djurgårdspojkar::.
    Ja, man blir ju så nyfiken när nån säger att Kapp-Ahl skulle ha fina kläder!
  • SDS
    vermilion skrev 2006-09-20 20:47:33 följande:
    Im just no body skrev 2006-09-20 20:46:43 följande: jösses va folk är nyfikna... 200 besök på bara några minuter .::Stolt mamma till två crazy Djurgårdspojkar::.Ja, man blir ju så nyfiken när nån säger att Kapp-Ahl skulle ha fina kläder!
    hahaha jaaa de fanns fina andra kläder med.... men dessa var dom ja va ute efter
  • Avelyn

Har alltid gillar Kapp Ahls barnkläder Inte ett dugg förvånad över att du gjorde fynd TS. Bra affär.

Svar på tråden Hittade coola kläder idag.. på KAPPHAL