• puttedigger

    fyrhjulsdrivet?

    va på offroad träff i dag !!! det kallar jag sport det !.sakta i skogen for dom fram de fyrhjulsdrivna leksakerna ,fy så roligt det var,,,,.. en dansk en skåning en småläning å en gotläning å lite annat gött folk var det som körde , typ bilorientering tid och antal olika svårtagna poäng , det gick knappt att gå iskogen ,Där körde dom .kul var det det blir fler gånger det.
    fyrhjulsdrivet ????? svar ojaaaa det ska det vara !!!!!!!

  • Svar på tråden fyrhjulsdrivet?
  • Pappa80

    Vart hade de denna träff??? Verkar som en rolig grej.

  • tomsus

    *avundsjuk*

    Fasen var skoj. Det enda jag fick använda Subaru'n till i helgen var att dra upp båten och det var inte ens lerigt... ingen utmaning ju. Men snart får man väl hoppas på djupsnö iallafall

  • Benganfans

    Någon mer som gillar en vettig saker. kör själv offroad håller till norr om sthlm dom gånger jag kör. men vi tävlar inte utan kör för nöjets skull. kör en stor amerikansk 4x4 bil. och är med i en klubb för fullsize bilar.

  • Benganfans

    Det är ju oftast något "dyrt" som går sönder eller krånglar när man kör... det e inte mycket att vara avundsjuk på. men själva körandet det är det man lever för.. och alla timmar man behver i garaget dom är värda när man dränker bilen=)

  • Benganfans

    roliga bilder från olika offroad träffar www.jasplace.se klicka på loggan till höger först. sen under bild galleri. gröna bilen med en svart bak lucka är min=)

Svar på tråden fyrhjulsdrivet?