• Äldre 4 Oct 22:16
    2643 visningar
    9 svar
    9
    2643

    Spädbarnsfonden

    Hej på er.
    Undrar om det är några här som skulle vilja vara med på spädbarnsfondens nya forum?
    Helt ny uppstartad, tänkte att många av er kanske redan vet, eller har/haft kontakt med spädbarnsfonden.  Själv har jag forlorat en bror.

    spadbarnsfonden.forumportal.se/index.php

     

  • Svar på tråden Spädbarnsfonden
  • Äldre 5 Oct 00:21
    #1

    blev medlem på forumet i går men inte varit inne

  • Jennyk­ym
    Äldre 5 Oct 08:12
    #2

    Hej!! Betalade medlemsavgiften för ett tag sedan. Men jag har inte hört ett dugg. Funkar det så???

  • Lilla Mjau
    Äldre 5 Oct 10:12
    #3
    Jennykym skrev 2006-10-05 08:12:21 följande:
    Hej!! Betalade medlemsavgiften för ett tag sedan. Men jag har inte hört ett dugg. Funkar det så???
    Hej

    Jag fick papper och en hel hög med "Lilla Lövet" i postlådan när vi blev medlemmar! Har du inte hört något från dom snart så kontakta dom!

    //Anna med *Theodor*
    Många säger sig ha sett en ängel. Jag har hållit en i min famn...
  • Jennyk­ym
    Äldre 5 Oct 17:04
    #4

    Oki, det fick vi innan vi hade betalat. Men sen har jag inte hört ett skvatt!! När kommer lilla lövet nästa gång då???

  • Kyoko
    Äldre 5 Oct 17:19
    #5

    Eftersom i stort sätt all verksamhet på Spädbarnsfonden drivs på ideell basis så tror jag att det kan vara lite svårt att ha fasta datum för utgivning av tidning etc. Har själv varit med och gett ut tidningar ideellt och vet att yttre faktorer´påverkar mån av tid etc.

    Jag har precis börjat gå på stödsamtal i fondens regi men det fick man anmäla sig själv till. Tror det funkar så att man får själv söka upp de saker via t ex hemsidan eller kontakta dem för att se vilken typ av verkasmhet som finns på gång. Så gjorde jag iallafall och det har funkat bra. Bad även själv om att få en kontaktperson och dagen efter att jag bad om att få det ringde vår kontaktfamilj upp. De bodde i vår grannkomun samt hade förlorat sin son i samma åkomma som oss! Helt fantastiskt nätverk tycker jag
    Så gör gärna det kontakta dem om ni vill vara med på verksamhet.

  • Äldre 5 Oct 19:06
    #6

    Min mammans man är ordförande för spädbarnsfonden, så är det något ni undrar över så kan jag ju alltid fråga honom så får ni ett snabbt svar

    Pratade just med honom och han säger att det nya nummret av Lilla lövet kommer ut runt alla helgona. Och om det skulle köra ihop sig med trycktider så skulle den komma innnan jul ialla fall Hoppas det svarade på din fråga


    Elof är en ängel 980404
  • Äldre 5 Oct 19:13
    #7
    Jennykym

    Du borde som sagt fått en hel hög med papper

    Du kan kontakta kansliet för att få reda på när det kommer elle rom det blivit något fel.

    kansliet@spadbarnsfonden.se
    0340-10251

    Eller så kan man gå in på deras hemsida och själv läsa sig till svaret
    www.Spadbarnsfonden.se
    Elof är en ängel 980404
  • Jennyk­ym
    Äldre 5 Oct 19:18
    #8

    Oki!!

  • Äldre 5 Oct 19:20
    #9

    Hmmm bidde fel.....han har varit ordförande
    Fortfarande inblandad dock

Svar på tråden Spädbarnsfonden