Inlägg från: Just A Girl |Visa alla inlägg
  • Just A Girl

The Oc säsong 4 *spoiler

Nu är tråden tillbaka

Avsnitt 3 var ju jätte sorligt, undrar om Summer kommer släppa taget om Seth eller inte???

• Just A Girl

Så vad tror ni om säsong 4? Jag tror det kan bli bra tillslut men det är klart det är tomt utan Marissa, men jag hoppas att det kommer lite possetivt till serien snart de här första 3 avsnitten har verkligen varit tårdrypande.

• Just A Girl

äntligen torsdag

Men jag har funderat, jag tror inte att de särar på Summer och Seth inte än i allafall. För nu när hennes pappa har flyttat så har hon ju inget kvar i newport förutom seth Och de kan ju inte göra så jätte stor sak av henne på brown För jag tror att det kan bli lite mycket om det ska handla om 2 ställen. Men nu har det ju varit thanks giving i avsnittet alltså är det ju chrismaka snart, tror då att Summer kommer på att hon vill vara med Seth och åker hem och är hos honom över julen och han ska ju börja college i januari, så vi får se vad som händer, spännande

• Just A Girl

någon som sätt avsnitt 4?

• Just A Girl

enligt fox sändes det igår, men jag hittar det inte heller

• Just A Girl

avsnittet heter The Metamorphosis

• Just A Girl

Nu börjar det likna något

• Just A Girl

undrar om det kommer hända fler gånger, Ryan och Taylor...

• Just A Girl

Det känns som Taylor tar Marissas plats på något sätt, flyttar in hos Julie och Kaitlyn och kommer till Ryan om hjälp. Sen kyssen oxå, nej hoppas att författarna inte vill få ihop dom 2.

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler