The Oc säsong 4 *spoiler
Just a girl: god jul och gott nytt år!
Just a girl: god jul och gott nytt år!
ååå är det bara jag som inte sett det ännu?
ahh nu har jag också sett det, fick lite butterflyeffect vibbar där ett tag. har inte sett one tree hill, är det ungefär samma eller? kul med annorlunda avsnitt faktiskt..usch sorligt när ryan fick reda på hur marissa dog..
nepp det har inte gått i sverige, säsong fyra vi kollar på..
men det är väl taylor som är gravid i såna fall?? hon höll ju pregtestet??..
Om det är taylor så har hon säkert blivit gravid med snubben i frankrike, eller är det ryan? wow spännande avsnitt..
tessau: nej men de verkar göra det i nästa avsnitt? avsnitten brukar ju utspela sig under flera dagar, fast det klart, sällan man tar pregtest så fort..det är nog snubben i frankrike..
nej det är ju sant förstås.. ja vi får se vad som händer, tror också summer säger ja
jag har första å andra, trejde kommer jag nog inte köpa men troligtvis fjärde om det fortsätter vara såhär bra..
jo dom har haft begravning men den visas inte, dom visar gravstenen.. första avsnittet av säsong 4 visar hur alla gått vidare med sina liv men ändå inte..
hänger på här o hejar fram fredan, kanske den kommer snabbare då:)
det är ta mig sjutton kriis! jag har inget ljud på datorn o ljudkortet kommer om nån vecka, ahhh jag kommer inte ha nåt ljud på o.c avsnittet..
tessou: ja jag vet, fast det ser man väl på ansiktsuttrycket kanske..
tandra: var hittar du dem då? skriv gärna till mig privat, tror inte du kan skriva det här..visste inte att dom släppt avsnitt nio ännu..??
svensk text har jag aldrig hittat.. men det är ju heller inte så svår engelska på dem..
Unik1: ah, ok då förstår jag
om nästa avsnitt kommer imorrn, varför finns det ingen trailer på nästa avsnitt då? eller har nån hittat det?
riot: jag håller med dig där, den här säsongen ser ut att bli super, helt i klass med 1an..
nej, gud vad tråkigt..då måste jag absolut köpa säsong fyra..konstigt att det är så några tittare nu? jaja, vi får väl glädjas åt dom avsnitten som är kvar iallafall
åh ryan är så förbannat snygg! eller Ben kanske man ska säga nån som vet om han har tjej nu? tycker han borde få ihop det med nån, han är ju så go..annars får jag väl åka dit själv o knacka på dörrn
jag tycker också taylor är ett strå vassare än marissa..tråkigt om ryan o taylor gör slut, ser ju ut så..
jag har kollat lite på vad som kommer hända senare och då verkar det som att dom gör slut finns ju olika fanssidor man kan gå in på om man googlar O.C..
jag har heller inte sett dagens avsnitt, tänkte vänta tills det kommer ut på youtube..det brukar ju göra det några dagar efter det sänts