Inlägg från: riot |Visa alla inlägg
  • riot

The Oc säsong 4 *spoiler

Jag hyser en mycket stark hat/kärlek till Taylor.

• riot

Carina86- Förra avsnittet av One Tree Hill utspelade sig en liknande grej. Lucas blev skadad och hamnade också i ett alternativt universum där han var död.

• riot

Summer: 4 carats! Can I get a ice ice baby? Hey babe!
    Che (Chester): Yeah, I'm just gonna go get pumped.
    Summer: But that's my job, bitch.

Seth: I hate my life, I hate my liiiife
    Ryan: Yeah, no wonder Summer doesn't like you.

Haha- jag skrattade så jag höll på att dö.

• riot

Promo för nästa avsnitt! Spännande! Så, tror ni Summer är gravid? Och svarar hon ja?

• riot

Jag känner mig ganska säker på att det iallafall är Summer som testar sig. Vem vet, Seth kanske luskar ut att Summer är gravid och friar i ren förskräckelse? Och så visar det sig att hon inte är gravid och så skäller hon på honom, som vanligt.

Just nu tycker jag väldigt synd om Adam & Rachel, speciellt nu när dom ska spela in scener som handlar om giftemål och barn när det precis tagit slut, om det nu stämmer såklart! Usch vad jobbigt!

• riot

Tessou- Ja, det blir nog jobbigt att jobba ihop nu! Jag menar, dom har varit tillsammans i 3 år och då hade ju förmodligen tankarna på barn och sånt kommit upp- sjukt svårt att det då tar slut och dom ska behöva spela in sådana scener. Usch.

Well- Aftonbladet är ju som en kändistidning nu! Du vet vem som jobbar på Aftonbladets nöjessidor va? Daniel Nyhlén som innan jobbade på Se&Hör, hur sjutton kan dom anställa honom? Helt absurt.

People.com har rapporterat att dom ska ha brytit upp och dom har nästan alltid rätt så, blä! Men än har dom själva inte kommenterat det så vem vet, kanske bara rykten.

• riot

Dom verkar ha en jävla massa hundar! Jag läste en artikel för några år sedan då det började gå rykten om att Adam och Rachel var ett par. Adam ville inte kommentera med sa;
    "I can?t talk about that. Well, OK, fine I will say this: Penny(the dog) has a mommy. There it is!?

• riot

Tessou- Precis. Jag har sett väldigt många intervjuer och klipp med mannen i fråga och han verkar väldigt tokig. Just det, hittade det här igår. Bloopers från säsong 3, det var väldigt roligt!

• riot

Titta på den här då! Adam är sååå rolig. Han sjunger lite med.

• riot

Jag har inga boxar. Jag tyckte faktiskt det bara var första säsongen som var riktigt, riktigt bra. Efter det så har OC tappat lite för mig och jag har hittat andra serier som jag tycker är bättre. Så, jag funderar på att köpa första säsongen iallafall!

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler