Inlägg från: Tessou |Visa alla inlägg
  • Tessou

The Oc säsong 4 *spoiler

Ni har säkert sett den här videon men alltså.. den är sååå underbar och jag börjar gråta VARENDA gång - även om jag lyssnar på den 10 gånger i rad..

Fy 17, de är så tråkigt att Marissa är borta! Hade varit bättre ifall hon åkt till sin pappa så det fanns en chans att hon kommer tillbaka, om Mischa skulle ändra sig framöver.. Har skrivit de förut men tycker slutet på s.3 är såå konstig.. ingen begravning eller nånting! Men men..

• Tessou

Laminie;
    Alltså, den här tråden är för oss som sett alla OC-avsnitt som visas i USA men inte i Sverige.. På 5an slutade de ju i Onsdags o då dog Marissa, detta va sista delen av säsong 3.. Vi här har sett 7 avsnitt på säsong 4. Så ja, vi vet vad som händer..

• Tessou

De va de jag undrade.. om det går kl 21 kanske nån hinner lägga upp de på Torsdan! Kan ju hålla tummarna, annars blir det ju på Fredan.

• Tessou

Mm, tror det jag oxå.. vore konstigt annars.. Inte för att det skulle göra nåt..

• Tessou

Ojoj, testet är INTE till Taylor utan till Summer... Taylor har köpte det till henne!

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler