Inlägg från: riot |Visa alla inlägg
  • riot

The Oc säsong 4 *spoiler

Laminie- Första avsnittet av säsong 4 är fyra-fem månader efter olyckan. Så- vi får inte se hur någon reagerar direkt efter hennes död.

• riot

Yes, nytt avsnitt på fredag. Alla andra serier har redan tagit "jullov" men inte OC konstigt nog. Jag antar att det här iallafall är ett sista avsnitt innan det blir uppehåll.

• riot

Tessou- Det finns inte uppe förrens på fredagsmorgonen. Tror du missat en grej, tidsskillnaden!

• riot

annalin- Hon hade dött i en överdos. Och det gjorde hon ju nästan, om inte Ryan hade räddat henne.

• riot

Haha- Du kan ju inte titta utan ljud! Jag lider med dig!

• riot

Men vad tokigt! Det kändes inte bra i slutet mellan Seth & Summer- jag känner på mig att det inte kommer gå speciellt smidigt för dom framöver.

En berusad Taylor var ju underbart!

• riot

Men Summer såg ju inte alls glad över förlovningen. Jag tror inte hon är redo för det. Taylor är förbannat rolig ibland!
    "Do you think I'm a whore?"

• riot

Jag tycker väldigt synd om Bullet. Han verkar verkligen vilja ta hand om Julie och så tror jag att Kaitlin verkligen skulle behöva en manlig förebild i närheten- och hon verkar gilla Bullet.

• riot

Det finns bara till avsnitt 8. Hittar ni något som är märkt med avsnitt 9 är det ju bara en felmärkning. Det finns inget avsnitt 9 än.

• riot

Angelstrom- Redan den 4:e? Vilket kort uppehåll dom hade! Superbra!

tandra- Förstår det! Säsong 4 är faktiskt mycket bra, jag har följt alla säsonger men tyckte bara att säsong 1 var den som var riktigt, riktigt bra- nu verkar det som att säsong 4 nästan är i samma klass!

• riot

Och nu påstås det att ett annat bolag kanske tänkter plocka upp serien. Jaja, vi får väl se. Men idag är väl ett nytt avsnitt ute?

• riot

Vad det någon annan än jag som skrattade högt när Seth var och hälsade på Dr.Roberts och dom pratar om något och upprepar "Seriously? Seriously." ?
    Det var snyggt ihopknutet med Grey's och Seattle Grace.

• riot

Tessou- Låten är fantastisk- en av världens bästa covers, lätt!

• riot

Haha. Che och Seth var oslagbara i dagens avsnitt!

• riot

Che hade ju sett att sitt power animal var en utter, precis som Seths så nu verkar han tro att Seth är hans själsfrände.
    Jag kommer skratta ihjäl mig när han ska berätta det för Seth.

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler