Bilder på erat KÖK!!!!!
Nu vill jag ha lite insperation och få se lite bilder på kök, sitter och planerar på nytt kök hemma nu. Har ni bilder i era galleri på kök så hojta till =)
Nu vill jag ha lite insperation och få se lite bilder på kök, sitter och planerar på nytt kök hemma nu. Har ni bilder i era galleri på kök så hojta till =)
hmm, ja vi får väl ta skivan från Bauhaus, den verkar ju vara längst! Vi har tänkt oss ett ek-kök, med en stenmönstrad laminatskiva. Har fått tipset om att den cm som blir "över" på varje sida, att man sätter en eklist där, vad tror ni om det?
vi har kök från creoform.
här är hemsidan:
www.creoform.se/v3/
Vilken lucka har ni?
vi har björk kristall
ska fixa foton på köket sen när vi har fått ordning lite mer..fixar med kaklet nu..
johannah:
jag har inte läst alla trådar men såg något om att du har problem med att hittarätt mått.
kolla inlänken www.creoform.se de har mått anpassade ..
de kollar ut allt åt en...
vi har stenmönstrad laminatskiva också från creoform..
vi beställde allt därifrån..
Tack Petra! jag har mailat dem och frågat. SKa bli spännande att se om de kan lösa det!
så här ser vårat kök ut.
kaklet blev klart idag. o resten av köket vart fixat i okt/november.
ingen som vill skriva något mer i den här tråden? haha
fint kök... jag längtar tills vi ska göra om vårat.. men det ligger långt fram i tiden.
Syrran har bänkskivor av trä, som hon avråder oss att köpa. väldigt opraktiska o ohygeniska. rostfritt är det bästa man kan ha som bänk.
Tack:)
johannah:
har du hörtnågot från creoform?
Hur har det gått för Sanna 2004 ??
Har det blivit något nytt kök?
Nu är det väl snart slut på den här tråden? (3 mån har gått på måndag). Finns det någon ny?
www.familjeliv.se/Forum-5-166/m16934354.html
Jag tog mig friheten att skapa en ny tråd . Det är så kul att se allas kök. Väntar med spänning på fler!