• stoltmamma76

    Missfall inatt?!

    Vi hade just börjat känna glädje över det lilla livet som växte i mig. Då det inte var planerat och ville komma trots att jag tagit Norlevo (akutpiler) så har det varit lite omtumlande. Men som sagt vi hade precis börjat tycka att det skulle vara mysigt med en liten till i familjen så började jag blöda inatt och det vill inte sluta.Det känns som om det är mitt fel bara för att jag tveka i början till ett barn till.Men vi hade så sent som igår eftermiddag bestämt oss för att detta lilla liv skulle få en chans i världen, och det kändes riktigt kul. Men nu har det vänt till en tung känsla, jag sitter här med molande värk och blöder och vill bara babbla av mig.Kanske du sitter i samma sits så kan vi stötta varann, för även om detta är ett tidigt missfall så känns det precis lika tungt som när jag fick missfall i v.12. Kram på er!

  • Svar på tråden Missfall inatt?!
  • Maritk

    Hoppas att det inte är ett missfall, du kanske ska åka in och kolla? Många kramar

  • MammatillSimon

    Hej!
    Jag ville passa på att skicka en massa kramar till dig och säga att det verkligen inte är ditt fel.
    Jag kände detsamma efter mitt mf, för jag hade jue gjort så och inte gjort så, men min sambo sa att det var inte vårt fel att det blev som det blev.

    Kramar Madde

  • stoltmamma76

    Jag är v.4+1 så det är allldeles nytt, gjorde testet i fredags så det känns som man precis hunnit smälta det så kommer detta! Jag blöder precis som en mens men med mer levrat.

  • stoltmamma76

    Tackar för kramarna! Det känns bara som att det är rätt åt mig då jag faktiskt övervägde abort.

  • Nallemajatjejen
    stoltmamma76 skrev 2006-11-06 07:22:06 följande:
    Jag är v.4+1 så det är allldeles nytt, gjorde testet i fredags så det känns som man precis hunnit smälta det så kommer detta! Jag blöder precis som en mens men med mer levrat.
    Ja du det låter onekligen som ett missfall. Det kanske inte var meningen ändå? Det kanske är meningen att ni ska tänka igenom det här med barn och sen skaffa ett planerat barn Själv tyckte jag att det kändes helt ok när jag fick mitt tidiga missfall (v 5 eller nått sånt). Tänkte bara att det var något som var fel på barnet, för det är ju oftast så att det är något som inte blivit rätt när man får så tidiga missfall.
    Tröstkramar till dig ändå.
    Att bli mamma är livets största gåva! Http://www.familjeliv.se/hem/nallemajatjejen/blogg.php
  • ErnieBernie

    Det behöver inte vara missfall.... Tycker du ska åka in och kolla. Många kramar till er

  • stoltmamma76

    Jo jag försöker tänka så med, att blir det ett fullständigt missfall så var det nog något fel. Men det tråkiga är att det inte känns bättre för det.

  • stoltmamma76

    Jag är nu nästan helt säker på att det är ett missfall för jag blöder nu mer än vid en vanlig mens. Jag ska ringa MVC och höra vad dom säger. Tackar jätte mycket för alla kramar!

Svar på tråden Missfall inatt?!