• gladlouise

    om du fick välja ett språk i sängen?

    Jag kan bli heltänd på att min kille pratar ryska tex..men han gör det aldrig under sexet :D

    om du fick välja ett språk som din partner skulle prata dirty på i sängen, resten av era liv vilket skulle du då välja? :D

  • Svar på tråden om du fick välja ett språk i sängen?
  • Anonym (Överraska)
    Anonym (Ett sydeuropeiskt) skrev 2018-07-12 23:42:34 följande:
    Italienska . Min dam skulle tala italienska.
    Har du varit med om det någon gång
  • Anonym (Överraska)
    Anonym (Ett sydeuropeiskt) skrev 2018-07-12 23:42:34 följande:
    Italienska . Min dam skulle tala italienska.
    Har du varit med om det någon gång
  • Anonym (Äsch)
    Anonym (Äsch) skrev 2018-12-28 11:35:24 följande:

    Franska, latin och engelska är vackert. Men i sängen gäller sensuella svenska ord som rullllar sig på tungan :)

    Sug i blicken och maratonandning räcker fint för mig!


    Ja det handlar helt klart om hur man viskar.. ahh du göör mig såå kåt. Går ju att säga: Ah du Gör mig kåt! finns en viss skillnad där ;) ofta är det hårfint..

    Hur man säger och vad man säger, sug i blicken är givet. Vill gärna känna varm andedräkt mot örat eller halsen när jag hör ett hymn och ett släpande stön.. vid tex djupstöten. Gahh nu blir man lite taggad ;)
  • Anonym (Vill inte?)

    Tjejer som kan Andra språk än svenska och engelska vill ni ej använda det i sängen?

  • Anonym (Läckert språk)

    Jag har haft några franska älskare och tycker det är underbart när de pratar franska med mig i sängen.
    I somras hade jag en amerikan. Han var ganska så verbal i sängen och kom med mycket uppmuntran och bekräftelse. Jag tyckte det var mycket upphetsande när han på amerikanska viskade bekräftelser och kåta ord i mitt öra samtidigt som han tog mig jätteskönt. 

  • Anonym (Vill inte?)
    Anonym (Överraska) skrev 2018-12-28 11:27:38 följande:

    Kvinnor med utländsk bakgrund har ni använt ett annat språk med era svenska partners någon gång?


    Jag tror inte det är så vanligt
  • Anonym (Ring farbror röd)
    Anonym skrev 2006-11-17 21:53:03 följande:

    Irländska,finns inget sexigare


    Problemet är att nästan bara gamla gubbar och kärringar pratar irländska (iriska) nu för tiden.
  • Anonym (Erfaren Q)

    Min älskare är amerikan och jag älskar hans accent. Hans komplimanger på amerikanska gör mig het och särskilt när han älskar med mig väldigt intensivt samtidigt som han viskar bekräftelser och lite porriga saker helt nära mitt öra.

    Men jag har även haft nöjet träffa ett par olika fransmän och jag kan nog uppleva ungefär motsvarande saker även med en fransk älskare.

    Hur som helst, just nu tycker jag amerikanska är det hetaste språket i sängen.

  • Mimosa86
    gladlouise skrev 2006-11-17 21:32:49 följande:

    Jag kan bli heltänd på att min kille pratar ryska tex..men han gör det aldrig under sexet :D

    om du fick välja ett språk som din partner skulle prata dirty på i sängen, resten av era liv vilket skulle du då välja? :D


    Sjörövare språket

    Vovilollol loligoggoga momedod momigog?
Svar på tråden om du fick välja ett språk i sängen?