• Hanna123

Vart köpte ni er brudklänning?

Har kollat runt lite och blev tipsad att köpa på e.bay. Det verkar vara USA's motsvarighet till Tradera, men dessa klänningar är nya från affär. Jätte billiga: 179-210 dollar plus 50 i frakt (runt 1600-1800 sek). Hittade några jätte fina, men vill först kolla runt lite om det är fler som köpt från e.bay? Fördelar/nackdelar?

Kollade säljarens recensioner och det var hundratals positiva från köpare som verkligen rekomenderade dessa klänningar. Om någon vill kolla in sidan så är adressen:
    stores.ebay.com/LeVinchy-Bridal-Wedding-Dresses

Tacksam för lite hjälp, det här med bröllop är helt nytt för mig!

• Svar på tråden Vart köpte ni er brudklänning?
  • Juppepuppe

Jag köpte in här i Skåne. Men om du inte hittat till bröllopstorget.se än tycker jag att du ska gå dit! Där kan du hitta andra från där du bor som kan ha tips. Lycka till och grattis!!

• MoonFlight

Jag köpte min i Las Vegas när vi var där och skulle gifta oss, kostade 04 700 dollar tror jag det var, eller var det 900?!? Jaja hur som helst.

• JeckaH

Köpte min på Ateljé Vip i Göteborg för 5000 kr. Mycket pengar, men man kan ju sälja sen om man vill. Den blev precis som jag ville ha den. Av märket Ellis. Titta i mitt galleri!

• E l l a

Ska köpa min av en återförsäljare för just det märket, Pronovias, i Polen, Madonna heter salongen. Priset för klänning och slöja har jag fått veta kommer hamna på mellan 15000-18000 kr. De klänningar jag väljer mellan, har lite tid kvar på mig, finns i mitt galleri om någon vill se.

• meya

Jag köpte min på Tradera Har hela tiden sagt att jag ABSOLUT INTE vill ha en begagnad, men när jag insåg att jag skulle tjäna 4000 på att köpa den så var det inget att fundera på... Jag ångrar mig INTE Den var helt otrolig!

• Emster

Fick min uppsydd av en sömmerska, betalade 4000kr. Då satt den helt perfekt och var sydd efter min egen design.

Svar på tråden Vart köpte ni er brudklänning?