• Shoegal

Så sjöng de ju egentligen!

Visst är det kul när man upptäcker att man hört något helt annat än artisten egentligen sjöng!?

Själv upptäckte jag (efter att ha sett Anders & Måns) att Snap i låten "Mary had a little boy" egentligen sjunger "but little did she know" och inte som jag hört "the little bitch, you know"

• Svar på tråden Så sjöng de ju egentligen!
  • Shoegal

Nothing's gonna change my love for you
    You ought know by now how much I love you

• Shoegal

ought TO know ska det naturligtvis stå

• Garageänkan

Teddybjörnen Fredriksson _ Jansson hette han... Och han var min bästa vän och vi älska med varann...

FL är bäst på natten
  • Fru Kirta

Jag måste bara säga att hela Scissors Sisters "I don`t feel like dancing" är en enda felhörning för mig. Jag kan bara inte fatta vad de sjunger i den.

Någonstans i låten hör jag att han sjunger "papertowels, joohoohoohoo". Älskar låten för övrigt...

• Kaxmaja

Skrattar så tårarna sprutar.

Jag sjöng Teddybjörnen Fredriksson Jansson hette han. Fick aldrig ihop varför han hade två efternamn men men de är ju ganska vanligt nu för tiden tänkte jag.

Johannaringer: Robert Gustavsson gör inte parodi på Sverker i de klippet. Han är "bara" en egen hittpå person just då.

• Garageänkan

Någon som hört låten Ett fall och en lösning med Bob Hund?

När min polare och jag var på krogen så trodde han att de sjöng i slutet (de sjunger ju med skånsk dialekt och dessutom skriker dom)

-  Kom o ge mej ett rövsvett rövsvett rövsvett!!!!

(kom o ge mej en lösning lösning lösning!!!!)

Och så den roliagste av alla tycker jag: Panteras låt Walk  sjunger dom  

Re -spect, walk! Are you talking to me? 

Min polare Viggan trodde att de sjöng Re- spect- fuck! Are you talking to me?

Så han satt och sjöng på svenska med skånsk brytning :  Riii- spekkt- knu**a talar du mä määääj?

FL är bäst på natten
  • Heobaldia

garageänkan: ojoj gisses vad jag skrattar

• Garageänkan

hehe de kunde döda mej om de visste att jag skrev dethär hehe

FL är bäst på natten
Svar på tråden Så sjöng de ju egentligen!