Hasse Nyander
Är det någon som har vart hos honom och vill berätta lite?
Jag har hört han ska vara bra men vill höra eran uppfattning.
Funderar själv lite på att ta kontakt med honom.
Är det någon som har vart hos honom och vill berätta lite?
Jag har hört han ska vara bra men vill höra eran uppfattning.
Funderar själv lite på att ta kontakt med honom.
Ingen??
*puffar*
Här är det en person som varit hos Hasse:
www.sasser.net/forum/viewtopic.php
Fel forum, men det kanske inte spelar någon roll för dig?
Tack Johan!
Gud vad intressant.
Jätte fina resentioner.
Jag sparade den länken i mina favoriter. Jag har vänner som har varit i kontakt med honom och därigenom hört att han ska vara väldigt bra. Men jag vill veta ännu mer om honom. Är så nyfiken och vill veta ALLT!
Vad ska jag tänka på när jag besöker ett medium egentligen?
Är det bara att säga hej, sätta sig och vara tyst.
Och inte berätta något alls om sig själv, eller vem det är man vill komma i kontakt med?
En bra regel tycker jag är att desto mindre du berättar ju mer kan du tro på det efteråt. ![]()
mmmm...det e så jag har tänkt.
Ska inte säga nåt!
Har varit på en stordemonstration med Hasse. Ingen tog kontakt med mig så därför har jag ju inga "egna" erfarenheter av honom. Men han verkade beskriva väldigt grundligt så att de som kontaktades förstod precis vilka det var.
Min mamma har varit på en privatsittning hos honom. Hon berättade massor som jag inte minns men en sak som hon berättade minns jag. Hasse hade sagt att hennes bror (min morbror) tackade för blomman som hon glömde. Min mamma förstod ingenting just då. Men det gjorde jag, för när min morbrors begravning ägde rum, glömde min mamma sin ros i kyrkan när vi skulle gå till graven. Hon skämdes jättemycket att hon glömde den och så fort alla sagt farväl sprang hon tillbaka till kyrkan hämtade rosen och sprang åter till graven för att lämna den....
Detta kom min mamma inte ihåg innan jag påminde henne, så det du inte förstår - försök att memorera det - du kan ju komma på det senare.
En hälsning kom även till mig från min morbror. Han hade sagt att han kommer och badar. Min mamma förstod inte riktigt det heller, men det var så att när jag och min man renoverade badrummet kom ofta min morbror förbi och tittade lite nyfiket hur det gick. Vi fick lite råd osv. (eftersom han var pensionerad rörmokare). Sista tillfället vi träffade honom (på sjukhuset) hälsade han att han kommer på min födelsedag (1 maj) och provbadar jacuzzin. Tyvärr levde han inte tills dess. Men varje födelsedag (vet att jag är lite löjlig men det bjuder jag på) så häller jag upp badvatten och ropar på min morbror att det är dags för badet nu! Så därför kommer han varje 1:a maj och badar i vår jacuzzi.
Tror inte att Hasse i sin vildaste fantasi kunde hitta på det... *hehe*
Lycka till!
(skriv o berätta hur det gick om du får lust!)
Japp, jag kommer att skriva och berätta om hur det gick.
Det va väldigt intressant att höra!
Ingen mer som har nåt att berätta om Hasse Nyander?
Som har varit på en sittning eller storseans?
Berätta gärna för mig!!
Hej!Jag har också varit på storseans med Hasse Nyander.Jag fick inget "eget" budskap, men även jag fick det intrycket att han berättade detaljerat.Det verkade som om det mesta stämde väl.Jag har tänkt försöka få en privat tid hos honom.
Jag har haft mailkontakt med honom och jag upplevde honom som väldigt professionell och seriös. Lycka till.