Zweet skrev 2007-02-09 23:10:23 följande:
Precis...*S* Hade glömt bort hur skoj det är att göra sakerna själv...*S* roligt som tusan. Sen i veckan ska jag leta reda på rosa fluff tyg att sy stols dynor till stolarna, astufft..*S* mina barn är mitt allt!
ja det e ju skit snyggt ju!!! visa bilder sen!! glömINTE det hihi
eilema skrev 2007-02-09 23:11:46 följande:
Prins William: Är du nått nervös för i morgon? Jag är skitnervös! Har bar tapetserat ett helt rum själv en gång förut, så jag är rädd att göra fel. Detta måste bli snyggt gjort!! Men jag lärde ju mig hur jag ska och inte ska göra sist.. Så bara jag tar det lugnt och är noggrann blir det nog snyggt. Mamma skulle komma hem runt 12 snåret visst, så då tar hon Theodor. Sen börjar jag direkt. Vill hinna färdigt innan det blir mörkt. Tror du jag hinner? 15 vårder ungefär på de vanliga väggarna, och 5-6 vårder på fondväggen.. Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
jooooo då lite nerrvig e jag...det värsta jag vet e ju spackla o slipa....*BLÄÄ*
hmm kommer du hinna hmm.....njaeee om du inte har gjort det så många ggr så vettekatten hihi...det e svårt o säga....men jag har ca 20 +12 våder som jag ska ha upp...det kommer ta ett tag.... men jag HOPPAS att jag fixar det i helgen iallfall!! DU MED!!!